Przejdź do treści

udostępnij:

Większość preorderów gry "Cyberpunk 2077" to zamówienia cyfrowe - prezes

Większość przedsprzedaży gry "Cyberpunk" to zamówienia w formie cyfrowej, głównym kanałem jest platforma Steam - powiedział prezes Adam Kiciński. Komputery PC odpowiadały za prawie 60 proc. przedsprzedaży.

"Większość preorderów to są preordery w kanałach cyfrowych, główny kanał to Steam. Udział PC to prawie 60 proc. Dodatkowa informacja jest taka, że od dwóch tygodni z każdej sztuki sprzedanej otrzymujemy 80 proc. tantiem. Przekroczyliśmy próg, który do tego uprawnia" - powiedział prezes podczas konferencji.

Premiera gry "Cyberpunk 2077" w wersji na komputery PC w serwisach Steam, GOG i Epic Store oraz na Google Stadia miała miejsce w czwartek jednocześnie we wszystkich krajach, o godz. 1:00 w nocy polskiego czasu. Premiera na konsolach PlayStation i Xbox w każdym kraju odbywa się o północy lokalnego czasu.

W grę około godz. 4 grało na portalu Steam jednocześnie ponad 1 mln osób - daje to nowej produkcji CD Projektu czwartą pozycję na liście wszechczasów.

Tytuł zbiera sporo negatywnych ocen graczy ze względu na błędy.

CD Projekt podał w czwartek, że w przedsprzedaży na grę "Cyberpunk 2077" złożono ponad 8 mln zamówień. Przedsprzedaż zawiera dane w oparciu o raporty cyfrowych platform dystrybucyjnych oraz dane zebrane od dystrybutorów fizycznych. Dotyczy zamówień złożonych do 9 grudnia włącznie. Analitycy oczekiwali, że przedsprzedaż gry wyniosła 5-9 mln kopii.

(PAP Biznes), #CDR

kuc/ ana/

Zobacz także: CD Projekt SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: