Większość preorderów gry "Cyberpunk 2077" to zamówienia cyfrowe - prezes
Większość przedsprzedaży gry "Cyberpunk" to zamówienia w formie cyfrowej, głównym kanałem jest platforma Steam - powiedział prezes Adam Kiciński. Komputery PC odpowiadały za prawie 60 proc. przedsprzedaży.
"Większość preorderów to są preordery w kanałach cyfrowych, główny kanał to Steam. Udział PC to prawie 60 proc. Dodatkowa informacja jest taka, że od dwóch tygodni z każdej sztuki sprzedanej otrzymujemy 80 proc. tantiem. Przekroczyliśmy próg, który do tego uprawnia" - powiedział prezes podczas konferencji.
Premiera gry "Cyberpunk 2077" w wersji na komputery PC w serwisach Steam, GOG i Epic Store oraz na Google Stadia miała miejsce w czwartek jednocześnie we wszystkich krajach, o godz. 1:00 w nocy polskiego czasu. Premiera na konsolach PlayStation i Xbox w każdym kraju odbywa się o północy lokalnego czasu.
W grę około godz. 4 grało na portalu Steam jednocześnie ponad 1 mln osób - daje to nowej produkcji CD Projektu czwartą pozycję na liście wszechczasów.
Tytuł zbiera sporo negatywnych ocen graczy ze względu na błędy.
CD Projekt podał w czwartek, że w przedsprzedaży na grę "Cyberpunk 2077" złożono ponad 8 mln zamówień. Przedsprzedaż zawiera dane w oparciu o raporty cyfrowych platform dystrybucyjnych oraz dane zebrane od dystrybutorów fizycznych. Dotyczy zamówień złożonych do 9 grudnia włącznie. Analitycy oczekiwali, że przedsprzedaż gry wyniosła 5-9 mln kopii.
(PAP Biznes), #CDRkuc/ ana/
