Przejdź do treści

udostępnij:

LPP planuje 2 mld zł przychodów z e-commerce w 2020/21, w kolejnym roku ma je zwiększyć o 50 proc.

Grupa LPP planuje, że na koniec roku obrotowego 2020/21 jej przychody ze sprzedaży internetowej podwoją się rok do roku i sięgną 2 mld zł - poinformowała spółka w komunikacie. W roku 2021/22 (rozpoczynającym się 1 lutego 2021 roku) przychody z segmentu e-commerce mają wzrosnąć o 50 proc.

"Zmiana nawyków zakupowych przez klientów, tj. przeniesienie procesów zakupowych do kanałów online prawdopodobnie będzie długotrwałym zjawiskiem. Dostosowując się do panującego trendu grupa podjęła działania zmierzające do dalszej ekspansji tego kanału sprzedaży" - napisano w raporcie kwartalnym LPP.

Rozwój e-commerce grupa LPP zamierza realizować poprzez nowe rynki oraz wykorzystanie w tym kanale nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji.

Przychody grupy LPP ze sprzedaży internetowej w trzecim kwartale 2020/21 wzrosły rdr o 86,2 proc., do 446 mln zł. Sprzedaż online stanowiła w tym okresie 18,2 proc. całościowej sprzedaży grupy kapitałowej. Największe nominalnie przychody online oprócz Polski grupa uzyskała z Rumunii, Rosji, Niemiec, Ukrainy i Czech.

(PAP Biznes), #LPP

pr/

Zobacz także: LPP SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: