Przejdź do treści

udostępnij:

Gra DON'T BE AFRAID od Hydra Games ze zwrotem kosztów po 5 dniach od premiery

17 grudnia spółka udostępniła graczom DON’T BE AFRAID, przygodówkę z elementami horroru. Dotychczasowe wpływy ze sprzedaży zwróciły spółce koszty tytułu zaledwie po 5 dniach od premiery. Don’t Be Afraid ma już 30 tys. na Wishliście, która rośnie o 20% tygodniowo. Gra zbiera bardzo pozytywne oceny na poziomie 85% a Trailer gry obejrzało ponad 57 tys. osób. Wiosną tego roku, w ramach promocji tytułu, spółka wypuściła już samodzielny i darmowy dodatek – THE FIRST TOY. Główny tytuł będzie portowany na PC, konsole Play Station, Nintendo oraz Xbox.

DON’T BE AFRAID to gra przygodowa z elementami horroru, w której gracz wciela się w rolę chłopca porwanego przez psychopatę. Przemierzając wielki, tajemniczy, nieznany dom, będzie miał okazję poznać, jaki sekret skrywają jego wnętrza oraz podjąć próbę pokonania strachu. Prace nad wyczekiwaną przez wielu grą dobiegły końca. Produkcja właśnie trafiła do sprzedaży na platformie Steam.

- Już wiosną w ramach Festiwalu Gier Steam, udostępniliśmy do pobrania graczom na kilka dni darmowy dodatek DON’T BE AFRAID – THE FIRST TOY. Zebrał on wtedy bardzo dużo pozytywnych opinii i bił rekordy pobrań na platformie. Z ponad 500 komentarzy na Steam 92% stanowią pozytywne recenzje. Najwięksi światowi YouTuberzy gamingowi ocenili tę grę jako najbardziej przerażającą, w jaką grali. Dzięki możliwości wcześniejszego dostępu do dodatku gracze mogli zagłębić się w historię głównego antagonisty produkcji i poznać ją od samego początku. Przed dzisiejszą premierą przygotowaliśmy akcję promocyjną w postaci trailera filmowego, w której wziął udział znany i lubiany aktor Mirosław Zbrojewicz. Trailer zyskał bardzo pozytywny odbiór w mediach gamingowych, polskich i zagranicznych. Dlatego też, jeśli chodzi o rozpoczętą właśnie sprzedaż, jesteśmy spokojni. Ciekawa fabuła i dopracowane detale pozwalają wierzyć, że główny tytuł spełni oczekiwania graczy. Dotychczasowe wyniki sprzedaży i dobre recenzje pozwalają zachować optymizm w tej kwestii – mówi Kamil Kurkowski, Prezes Zarządu Hydra Games.

- Wszystko wskazuje na to, że nasza premiera ma miejsce w dobrym momencie. Przedłużające się restrykcje dotyczące reżimu sanitarnego związanego z pandemią koronawirusa mogą sprawić, że zainteresowanie grami będzie utrzymywać się na bardzo wysokim poziomie – dodaje Kamil Kurkowski.

Pierwszą grą wydaną przez Hydra Games jest The Last Show of Mr. Chardish, nastawiona na narrację, wpisującą się w gatunek gier przygodowych. Produkcja zbiera bardzo wysokie oceny i pozytywne opinie. W pierwszym kwartale 2021 gra doczeka się premiery na konsole.

O Hydra Games:

Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej. Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.

Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

Źródło: Spółka

udostępnij: