Oglądalność kanałów grupy Kino Polska TV w '20 wzrosła do 2,3 proc. | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
12 sty 2021, 13:46

Oglądalność kanałów grupy Kino Polska TV w '20 wzrosła do 2,3 proc.

Oglądalność kanałów grupy Kino Polska TV w 2020 roku wzrosła do 2,3 proc. - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. W 2019 roku wynosiła ona 1,97 proc.

Spółka podała, że w 2020 roku średni dzienny czas oglądania stacji nadawcy wyniósł 41 minut i 11 sekund i był o 19 proc. dłuższy niż w 2019 roku.

W 2020 roku spośród kanałów grupy Kino Polska TV największe wzrosty udziału w rynku oglądalności zanotowały Kino Polska Muzyka (+50 proc. rdr) i Kino Polska (+36 proc.)

W październiku 2020 roku prezes spółki liczył, że łączna oglądalność kanałów grupy wzrośnie do końca roku do 2,5 proc.

(PAP Biznes), #KPL

seb/ gor/

Zobacz także: Kino Polska TV SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości