LiveChat Software szacuje, że przychody grupy w trzecim kwartale roku finansowego 2020/2021 wyniosły 12,18 mln USD wobec 8,4 mln USD przed rokiem, co oznacza wzrost rdr o 44,9 proc. - podała spółka w komunikacie.
Dla porównania, w okresie lipiec - wrzesień 2020 r. (II kwartał roku finansowego 2020/21) skonsolidowane przychody wyniosły 11,4 mln USD.
Przychody wygenerowane przez ChatBot wzrosły o blisko 20 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału i o blisko 210 proc. rok do roku.
Grupa podała, że wpływ na osiągnięty wynik miał m.in. wzrost liczby klientów i wskaźnika ARPU (średni, miesięczny przychód na abonenta) produktu LiveChat.
W III kwartale 2020/21 roku ARPU produktu LiveChat było wyższe o ponad 21 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, a wzrost ARPU ChatBot wyniósł ok. 70 proc. w skali roku.
Na koniec 2020 roku liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 32.076, a ChatBot 1.719.
(PAP Biznes), #LVCpr/