Pierwsza część Green Hell: Spirits of Amazonia zadebiutuje już 28 stycznia
Creepy Jar, twórca najlepszej polskiej gry 2019 roku według Digital Dragons potwierdził, że już w przyszłym tygodniu premierę będzie miała pierwsza część darmowego dodatku do Green Hell - Spirits of Amazonia. Jest to największe dotychczasowe rozwinięcie gry, która do tej pory sprzedała się w ponad 1,5 mln egzemplarzy. Z tej okazji tytuł będzie dostępny na platformie Steam w promocji -30%.
- Spirits of Amazonia jest ogromnym projektem, dlatego podzieliliśmy dodatek na trzy części. Do najważniejszych nowości jakie zaprezentujemy graczom należą m.in. większa mapa świata, nowe wątki fabularne, czy interakcje z tubylcami. Już w pierwszej części gracze dostaną to, co jest esencją dodatku, czyli system questów i zdobywania reputacji wśród tubylców - komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.
Kolejne części Spirits of Amazonia są planowane jeszcze w tym roku. Dotychczas gra Green Hell sprzedała się w ponad półtora miliona egzemplarzy na platformie Steam, a liczba użytkowników posiadających ją na swojej liście życzeń (Steam Wishlist) szacowana jest na ponad milion osób.
- Ubiegły rok był przełomowy dla Creepy Jar - Green Hell odniósł ogromny sukces dzięki premierze trybu co-op. Nasza gra to longseller, więc żeby utrzymać wysoki poziom sprzedaży w kolejnych miesiącach, wymaga ciągłego rozwijania. Takie jest właśnie zadanie serii dodatków Spirits of Amazonia - odświeżyć tytuł i przyciągnąć nowych graczy. W międzyczasie rozwijamy pozostałe projekty - pracujemy nad portami gry na inne platformy oraz rozwijamy nasz nowy projekt - Chimerę, który będzie base building symulatorem w kosmosie - kończy.
O Creepy Jar:
Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 14 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.
Źródło: Spółka, #CRJ