Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody gry "Fishing Clash" w styczniu wyniosły ok. 8 mln USD - Sensor Tower

Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wyniosły w styczniu około 8 mln USD, podobnie jak w grudniu - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 2,3 mln razy wobec 2,2 mln w grudniu.

Szacunkowe przychody gry w sklepie Google wyniosły ok. 5 mln USD, a w sklepie Apple ok. 3 mln USD. W sklepie Google Play pobrano grę ok. 2 mln razy, a w App Store ok. 300 tys. razy.

Sensor Tower oszacował, że łączne przychody wszystkich gier Ten Square Games w styczniu wyniosły 9 mln USD, tyle samo ile w grudniu. Gry spółki pobrano w minionym miesiącu łącznie ok. 5 mln razy, czyli o milion więcej niż w poprzednim miesiącu.

Według szacunków, gra "Hunting Clash" osiągnęła 1,3 mln USD przychodów, o 500 tys. więcej niż w grudniu. "Hunting Clash" pobrano w styczniu 2,3 mln razy, o 1,1 mln więcej niż miesiąc wcześniej.

Gra "Wild Hunt" w styczniu przyniosła w obu sklepach na urządzeniach mobilnych łącznie ok. 140 tys. USD przychodów (tyle samo co w grudniu) i została pobrana 430 tys. razy (110 tys. więcej niż w grudniu).

Gry "Let's Fish", "Solitales" i "Flip this House" wypracowały łącznie ok. 110 tys. USD przychodów.

Sensor Tower oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD.

(PAP Biznes), #TEN

kuc/ pr/

Zobacz także: Ten Square Games SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: