Mech Mechanic Simulator od Polyslash zadebiutuje na platformie Steam pod koniec marca
Polyslash, notowany na rynku NewConnect krakowski producent gier oraz twórca wyróżnionego Paszportem Polityki 2019 tytułu We. The Revolution, ogłosił datę premiery gry Mech Mechanic Simulator na platformie Steam. Już 25 marca br. użytkownicy platformy będą mogli wejść do rozgrywki oferowanej przez symulator mechanika w pełnej wersji. Ponadto Polyslash intensywnie pracuje nad wersjami konsolowymi gry, a także nad pozostałymi zapowiedzianymi produkcjami.
- Opublikowane niedawno demo oraz prolog spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony graczy. Uzyskany feedback utwierdził nas w przekonaniu, że Mech Mechanic Simulator to gra kompletna oraz gotowa do szerszego udostępnienia w pełnej wersji. W związku z tym zdecydowaliśmy się na ustalenie daty premiery na 25 marca br. Do tego czasu będziemy w pełni koncentrować się na działaniach marketingowych oraz dalszym rozbudowywaniu społeczności, w celu zwiększenia zasięgów tytułu – komentuje Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.
Mech Mechanic Simulator przeniesie gracza do świata przyszłości, w którym mechanicy nie pracują już nad samochodami, lecz nad olbrzymimi robotami. Gracz wcieli się w jednego z fachowców pracujących w mieście Katwir. Jego głównym celem będzie naprawa mechów. Na początku gracz będzie musiał sprawdzić się na naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem będzie mógł podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Tytuł pozwoli graczom na szerokie spektrum napraw i modyfikacji mechów. Poszczególne części maszyn mogą zostać pomalowane, odrdzewianie, zespawane, a nawet stworzone od nowa. Zniszczone elementy, niemożliwe do zreperowania mogą zostać sprzedane na złom albo przetopione i wykorzystane do stworzenia zupełnie nowego elementu, którego konkurencja nie dostanie w żadnym sklepie.
- Mech Mechanic Simulator ma wysoki potencjał monetyzacyjny dlatego wspólnie z Console Labs pracujemy nad wersjami na konsole w tym platformy next-genowe, czyli PS5 oraz Xbox Series X|S. Zamierzamy również zintensyfikować promocję tytułu na rynku chińskim, w czym wspiera nas lokalny wydawca HeartBeat Interactive Entertainment - dodaje Dawid Ciślak.
W grudniu 2020 rok Polyslash podpisał umowę z firmą Console Labs, na podstawie której jest ona odpowiedzialna za porting gry na platformy PS5 oraz Xbox Series X|S. Ponadto partner pracuje również nad wersjami gry na konsole starszej generacji, a więc PS4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Natomiast 11 stycznia br. Polyslash podpisał umowę z HeartBeat Interactive Entertainment, chińskim wydawcą gier. W ramach umowy chiński wydawca jest odpowiedzialny za wydanie oraz dystrybucję na rynku chińskim gier Mech Mechanic Simulator oraz Alchemist Simulator. Wydawca zrealizuje także działania marketingowe oraz promocyjne na terenie Chin.
O Polyslash:
Polyslash to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Od 27 sierpnia 2020 roku studio Polyslash jest notowane na rynku NewConnect.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Źródło: Spółka, #PSH
