Przejdź do treści

udostępnij:

Draw Distance wzmacnia departament komunikacji

Draw Distance S.A., producent gier wideo z Krakowa, stojący za takimi tytułami jak Serial Cleaners, Vampire: The Masquerade - Coteries of New York, Vampire: The Masquerade - Shadows of New York, Ritual: Crown of Horns, Halls of Horror i Serial Cleaner ma przyjemność poinformować, że od 1 marca bieżącego roku departament komunikacji wzmacnia dwoje doświadczonych specjalistów: Ola Sondej i Bartłomiej Mielcarek. Oznacza to otwarcie nowej formuły komunikacji Spółki z rynkiem kapitałowym oraz mediami.

- Gwałtowny rozwój polskiego gamedevu niezmiernie nas cieszy i wywołuje dumę, że jesteśmy jego częścią. Jednocześnie odczuwamy potrzebę usprawnienia komunikacji z inwestorami i przybliżenia im specyfiki naszej branży. Chcemy jeszcze lepiej wprowadzić ich w świat naszych gier, a także zmienić postrzeganie Draw Distance jako Spółki skupionej na produkcji, rzadko dzielącej się informacjami z rynkiem kapitałowym. Zatrudnienie osób rozumiejących Spółkę oraz branżę gier wideo i wkomponowanie ich w strukturę zespołu sprzedażowo-marketingowego, współpracującego blisko z zespołem produkcyjnym, pozwoli wypracować profesjonalną strategię komunikacji Draw Distance z inwestorami, mediami, graczami i partnerami biznesowymi – ocenia Michał Mielcarek, prezes Draw Distance.

Bartłomiej Mielcarek, od kwietnia 2017 roku przewodniczący Rady Nadzorczej Draw Distance S.A., obejmuje funkcję IR Managera – jest odpowiedzialny za kreowanie i utrzymywanie komunikacji korporacyjnej spółki.

- Spółka od lat konsekwentnie buduje kompetencje na wielu polach – od produkcji gier wideo po samodzielne ich wydawanie. Z czasem naturalna stała się potrzeba synergii pomiędzy działami marketingu i rozwoju biznesu z PR-em, a także relacjami inwestorskimi. Postanowiliśmy skupić te kompetencje w jednym miejscu, żeby wspólnie budować klarowny obraz Spółki. Dołączyłem do zespołu z racji doświadczenia – kilka lat pełnienia funkcji przewodniczącego Rady Nadzorczej pozwoliło mi dobrze poznać specyfikę Draw Distance, zrozumieć jej tożsamość, a także nauczyło ścisłej współpracy z Zarządem. Wierzę, że przełoży się to na nową jakość w zakresie komunikacji Spółki z rynkiem kapitałowym. – komentuje Bartłomiej Mielcarek.

Ola Sondej siedem i pół roku pracowała we wrocławskiej siedzibie Techlandu, ostatnio na stanowisku Senior PR Managera. W Draw Distance S.A. jest odpowiedzialna za PR – strategię komunikacji i relacje z mediami growymi.

- Niesamowicie cieszę się, że dołączam do tak utalentowanego i zgranego zespołu. Zawsze intrygowały mnie projekty Draw Distance, które mają swój własny, zdecydowany sznyt, a także możliwości współpracy z partnerami na nietypowych polach. Od marca zaczynamy pracę nad zwiększeniem rozpoznawalności marki Draw Distance na całym świecie, a także nad całą kampanią Serial Cleaners. Wnoszę ze sobą wypracowane przez lata kontakty mediowe na najważniejszych biznesowo rynkach oraz kompetencję kulturową w obszarze tych terytoriów – mówi Ola Sondej.

Już w czwartek (4 marca) odbędzie się pierwsze spotkanie online z Zarządem Draw Distance na platformie streamingowej Twitch, na którym zostanie omówione nowe podejście do PR i relacji inwestorskich.

O Draw Distance:

Draw Distance S.A. to producent gier wideo z Krakowa. Spółka powstała w 2009 roku, jej największym udziałowcem jest grupa kapitałowa Bloober Team. Najbardziej znaną produkcją studia jest Serial Cleaner. Premiera kontynuacji – Serial Cleaners – zapowiedziana została na 2021 rok. Od września 2016 r. spółka Draw Distance S.A. notowana jest na rynku NewConnect.

Źródło: Spółka, #DDI

udostępnij: