Przychody BoomBitu wzrosły w lutym o 9 proc. mdm do 12,1 mln zł - szacunki
BoomBit szacuje, że przychody z gier wyniosły w lutym ok. 12,1 mln zł, co oznacza wzrost mdm o 9 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie ok. 6,1 mln zł (wzrost o 14 proc. m/m), natomiast koszty prowizji platform 0,58 mln zł (wzrost o 9 proc. m/m).
Przychody z gier grupy BoomBit pomniejszone o koszty marketingu, związane z pozyskiwaniem użytkowników oraz prowizji platform dystrybucyjnych, wyniosły ok. 5,4 mln zł w porównaniu do ok. 5,2 mln zł w styczniu 2021 r.
Łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit wyniosła w lutym ok. 13,2 mln.
Jak podano, BoomBit rozpoczął w lutym skalowanie niedawno wprowadzonych gier hyper-casual, m.in. Base Jump Wingsuit Gliding oraz Jump The Car.
Na platformie Nintendo Switch znajduje się obecnie 14 gier grupy. W 2021 roku planowane jest wprowadzanie na tę platformę kolejnych tytułów.
(PAP Biznes), #BBTpel/ asa/
