Shoe Race numerem 1 w AppStore w USA | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
19 mar 2021, 16:29

Shoe Race numerem 1 w AppStore w USA

Shoe Race osiągnęła 1 miejsce w rankingach gier free-to-play w AppStore w 5 krajach (w tym w USA i w Niemczech) oraz pozycję w TOP10 w ponad 20 krajach (w tym w Kanadzie, Polsce, Francji i Wielkiej Brytanii). Gra zadebiutowała w AppStore 16 marca br., a w sklepie Google Play pojawiła się dzisiaj.

- Shoe Race to wciągająca gra, polegająca na dobieraniu odpowiednich butów w wyścigu, tak aby sprawnie omijać przeszkody (np. wysokie obcasy do czerwonego dywanu, sneakersy do biegania, łyżwy na lód, itp.). Gracz ma wiele możliwości personalizacji - ma do wyboru wszystkie rodzaje butów (rolki, klapki, sandały, buty za kostkę itp.) i strojów (np. suknie balowe, ubrania wieczorowe, casualne itp.). Gra jest więc doskonałą rozrywką dla fanów mody – mówi Jon Hook, VP Publishing w BoomBit.

Gra Shoe Race została wyprodukowana przez zespół studia Cappuccino, przy współpracy z zespołem wydawniczym z BoomHits. BoomHits, której jedynym właścicielem jest BoomBit, jest spółką odpowiedzialną za współpracę z zewnętrznymi deweloperami i wydawanie gier przygotowanych przez te zespoły.

- Shoe Race jest jedną z pierwszych gier wydanych w ramach BoomHits - i od razu stała się hitem. Bardzo się cieszymy, że Shoe Race została tak dobrze przyjęta przez graczy. Szczególnie wartym podkreślenia jest fakt dotarcia do 1 miejsca w rankingu gier F2P w AppStore w USA – to wielki sukces na najważniejszym rynku gier mobilnych. Na innych istotnych rynkach zachodnich pozycje gry w rankingach F2P również są bardzo wysokie. Oczekujemy, że widoczne ogromne zainteresowanie grą, bezpośrednio przekładać się będzie na bardzo dobrą monetyzację z reklam - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit S.A.

To nie koniec dobrych wiadomości – w najbliższym czasie będzie miała miejsce światowa premiera naszej gry GaaS – Hunt Royale. Hunt Royale jest połączeniem gatunków Battle Royale i MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) i w fazie soft launch została bardzo dobrze przyjęta przez graczy. Gra ma świetne KPIs i liczymy że również odniesie sukces rynkowy – dodaje Hannibal Soares, Wiceprezes BoomBit S.A.

O grupie BoomBit:

BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android oraz Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Archery Club, Darts Club, Ramp Car Jumping, Bike Jump oraz Slingshot Stunt Driver.

Źródło: Spółka, #BBT

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości