Cyfrowy Polsat spodziewa się wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w '21 na poziomie 6-6,5 proc.
Cyfrowy Polsat spodziewa się wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2021 roku na poziomie 6-6,5 proc. - poinformował Stanisław Janowski prezes zarządu Telewizji Polsat.
"Zgodnie z ostatnimi przewidywaniami Starcomu jest to 6-6,5 proc. i wydaje się to na dzień dzisiejszy realne. Oczywiście nie wiemy, ile fal pandemii nas jeszcze czeka" - odpowiedział Janowski pytany o prognozę wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2021 roku.
Dodał, że w pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy otworzył się w miarę płasko.
Przychody grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu spadły w 2021 roku o 8,2 proc. rdr do 1,12 mld zł. Cały rynek zmniejszył się w ubiegłym roku o 10,1 proc. do 3,938 mld zł.
(PAP Biznes), #CPSepo/ ana/
