Przychody VRG w marcu wyniosły ok. 60,1 mln zł, wzrost o 40,3 proc. rdr
Skonsolidowane przychody VRG w marcu 2021 roku wyniosły około 60,1 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 40,3 proc. w porównaniu do marca 2020 roku - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły około 171,5 mln zł i były niższe rdr o około 13,1 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w marcu około 26,4 mln zł i były wyższe rdr o około 5,5 proc. W okresie styczeń-marzec w tym segmencie przychody wyniosły około 79,8 mln zł i były niższe o około 31,7 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w marcu około 31,1 mln zł i były wyższe rdr o około 100 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 85,4 mln zł, czyli wzrosła o 16,7 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w marcu na poziomie 16,3 mln zł, co oznacza spadek rdr o 12,9 proc. Łącznie w okresie styczeń-marzec sprzedaż online wyniosła 54,2 mln zł, co oznacza wzrost o 19,1 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu wyniosła około 49,2 proc. i była wyższa rdr o około 5,7 pp. Narastająco od początku roku, marża wyniosła 47,7 proc. i była wyższa o 0,1 p.p. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec marca wyniosła 52,5 tys. m kw. i była niższa o 2,3 proc. niż rok wcześniej.
(PAP Biznes), #VRGsar/ asa/
