SerwerSMS z grupy Vercom kolejny raz wspierał finał WOŚP | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
02 kwi 2021, 08:59

SerwerSMS z grupy Vercom kolejny raz wspierał finał WOŚP

Wyspecjalizowana w obszarze mobile, platforma SerwerSMS, należąca do grupy Vercom, kolejny raz z rzędu wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, obsługując komunikację SMS w czasie 29. Finału. Platforma SerwerSMS zapewniła wsparcie w zakresie bezpiecznego i sprawnego zbierania środków poprzez tzw. SMS-y Premium, a także komunikację pomiędzy wolontariuszami.

- Współpraca z SerwerSMS okazała się bardzo pomocna. Sama świadomość, że ktoś dostaje sygnał z tzw. „centrali” o treści np. „Dziękujemy za udział w WOŚP”, „Życzymy Wszystkiego Dobrego” czy „Co u Was słychać”, jest rzeczą niezwykle ważną. Oczywiście, my piszemy również tradycyjne listy, ale SMS co istotne, jest indywidualizowany - to świetnie działa! Każdy czuje się wyróżnionym odbiorcą, że to właśnie do niego jest ta wiadomość adresowana. To bardzo pomaga i zbliża do tej i tak ogromnej ilości osób, która wspiera WOŚP. Mało tego, dzięki takiej komunikacji coraz więcej o nich wiemy: gdzie są, jacy są, co preferują…Co służy nam również do przygotowania się do kolejnych finałów. Przykładowo, w tym roku wolontariusze mieli specjalną kieszeń na telefon - jest to gadżet, który okazał się w tym roku dla nich najbardziej potrzebny i praktyczny. – komentuje Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.

Za pomocą platformy z Grupy Vercom wolontariusze mogli przesyłać wiadomości SMS dotyczące wszystkich ważnych spraw organizacyjnych. Dzięki temu komunikacja pomiędzy sztabami z całej Polski była sprawna i błyskawiczna.

Dodatkowo uruchomiona została zbiórka poprzez dedykowany numer SMS Premium, która umożliwiła w bezpieczny i sprawny sposób zebrać kwotę 2,5 mln zł. Długoletnia współpraca SerwerSMS ze wszystkimi polskimi operatorami komórkowymi pozwoliła na sprawną integrację usługi SMS Premium i efektywną obsługę wszystkich aspektów technologicznych procesu, co z kolei przełożyło się na sukces zbiórki prowadzonej tym kanałem.

- Cieszę się, że nasze rozwiązanie usprawniło przepływ informacji pomiędzy wolontariuszami WOŚP, a także umożliwiło zebranie 2,2 mln zł na szczytne cele. Zauważamy, że Polacy coraz chętniej wspierają akcje charytatywne poprzez wysyłanie SMS-ów Premium, a WOŚP jest tego najlepszym przykładem. My, jako Vercom, chcemy aktywnie uczestniczyć i wspierać takie działania. – dodaje Daniel Zawiliński, Managing Director of Mobile / Telco Platform

O Vercom:

Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (CPaaS), które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nasze rozwiązania pomagają naszym klientom i partnerom przezwyciężyć złożoność komunikacji, automatyzować oraz zwiększać jej skalę, zachowując przy tym wysoką dostarczalność i efektywność – a wszystko to w szybki, bezpieczny i niezawodny sposób.

CPaaS (Communication Platform-as-a-Service) to usługa lub rozwiązanie, które pozwala firmom w spójny i efektywny sposób – poprzez scentralizowaną platformę - dotrzeć do klientów za pomocą wielu, komplementarnych kanałów komunikacji (sms, email, push, komunikatory OTT).

Źródło: Spółka

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości