SFD rozpoczyna działalność operacyjną w Czechach. Sprzedaż rusza 4 maja
W dniu 4 maja 2021 r. SFD S.A rozpoczyna sprzedaż do klientów detalicznym w Czechach przez własną platformę e-commerce. To pierwszy rynek zagraniczny Spółki, gdzie Zarząd podjął decyzję o rozpoczęciu sprzedaży w modelu sprawdzonym w Polsce: e-commerce + bezpośrednie dostawy do klientów + mocny marketing. Trzonem sprzedaży będą marki własne i best sellery, a dostawy do klientów będą realizowane bezpośrednio z magazynu Spółki w Opolu.
Sprzedaż produktów przez własne kanały e-commerce to nasza kluczowa kompetencja. Rozważaliśmy różne rynki ekspansji i postawiliśmy na Czechy. To spory rynek, a Czesi lubią uprawiać sport i wiemy, że możemy im z powodzeniem zaoferować nasze produkty. Teraz będziemy wdrażać tam plan marketingowy sprawdzony w Polsce.– skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – wierzę, że w Czechach osiągniemy sukces, który pozytywnie wpłynie na wyniki finansowe Spółki i pozwoli nam myśleć o kolejnych krokach w ekspansji geograficznej.
Spółka na rynku czeskim będzie oferować głównie produkty marki własnej ALLNUTRITION, które będą dostępne dla klientów poprzez własną platformę e-commerce i dostarczane bezpośrednio do odbiorców z magazynu Spółki w Opolu. Wkrótce rozpocznie się kampania marketingowa oparta o współpracę z influencerami i ambasadorami, tak aby wesprzeć początek sprzedaży zaplanowany na 4 maja 2021r. i zwiększać jej skalę w nadchodzących kwartałach.
O spółce SFD:
Spółka posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami, 11 stacjonarnych sklepów własnych, 67 sklepów franczyzowych oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8 000 produktów w swojej ofercie. Dostawcami Spółki jest ponad 100 wyselekcjonowanych producentów z całego świata. Spółka zaopatruje się bezpośrednio u producentów i importerów tych towarów. SFD S.A. współpracuje także z producentami odżywek, suplementów diety i akcesoriów sportowych zlecając produkcję 36 wyspecjalizowanym w danych produktach podwykonawcom. SFD S.A. posiada własne zaplecze magazynowo-handlowe. Sprzedaż produktów prowadzona jest przez portale internetowe. Jednocześnie spółka rozwija sieć sklepów własnych i sklepy franczyzowe.
Źródło: Spółka, #SFD