Kanał DIZI w ofercie Biura Reklamy TVP
Kanał DIZI emitujący tureckie seriale – najnowsza stacja z portfolio Grupy Kino Polska TV – trafił do oferty Biura Reklamy TVP. Telewizja Polska odpowiada za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoringu i akcji niestandardowych w kanale DIZI na rynku polskim. Reklamy w DIZI pojawią się od 1 maja br.
DIZI to propozycja skierowana do coraz szerszego grona miłośników tureckich seriali w Polsce. Kanał oferuje widzom zarówno produkcje obyczajowe, romantyczne, jak i kryminały. Nazwa kanału pochodzi od tureckiego słowa „Dizi” oznaczającego bardzo popularny w Turcji gatunek wysokobudżetowych seriali, których akcja najczęściej dzieje się w Stambule lub regionie Anatolii. Seriale tego gatunku opowiadają chwytające za serce historie, które są przedstawione na tle tureckiej kultury i sposobu życia.
– DIZI jest siódmym kanałem z ofertą reklamową w portfolio Grupy Kino Polska TV, a pierwszym którego sprzedaż reklam będzie prowadził nowy dla nas broker – TVP. Liczymy, że nasz nowy kanał zostanie pozytywnie przyjęty przez reklamodawców i osiągnie sukces komercyjny – mówi Marek Wochna, Dyrektor Sprzedaży Produktów Reklamowych w Kino Polska TV SA.
– Współpraca z Kino Polska TV SA jest dla nas zarówno zaszczytem, jak i wyzwaniem. Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę. Kino Polska TV SA od lat z sukcesem buduje pozycję swoich stacji na rynku telewizyjnym. Wierzę, że również kanał DIZI, korzystający z bogatego doświadczenia swojego nadawcy, podbije serca widzów – komentuje Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP.
Kanał DIZI będzie sprzedawany w grupie komercyjnej 16-59 (wszyscy dorośli w wieku 16-59 lat).
– Zależało nam na poszerzeniu grupy komercyjnej o dorosłych w wieku 50-59 lat, ponieważ jest to grupa osób bardzo istotna dla większości marketerów, cechująca się ponadprzeciętną siłą nabywczą – wyjaśnia Marek Wochna.
W ramówce kanału DIZI znalazły się takie serialowe hity z Turcji, jak „Mamy
i matki” (oryg. „Analar ve Anneler”), „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”), „W imię sprawiedliwości” („Karadayi”), „20 minut” („20 Dakika”), „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”), „Ezel” („Ezel”) oraz „Dziewczyna w czerwonej chuście” („Al Yazmalim”).
Z początkiem kwietnia br. kanał DIZI trafił do ofert sieci Vectra i Multimedia Polska, ale docelowo będzie go można oglądać również u innych operatorów. Kanał jest nadawany 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w jakości HD, na pozycji nr 326.
Kanał DIZI jest obecny w kilkudziesięciu krajach świata i globalnie dociera do ponad 20 milionów gospodarstw domowych.
O Grupie medialnej Kino Polska TV:
Grupa Kino Polska TV to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, z sukcesem działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.
Źródło: Spółka, #KPL
