Przejdź do treści

udostępnij:

CCC rusza z siecią handlową off-price; do końca '21 otworzy ok. 60 sklepów pod marką HalfPrice

Grupa CCC rusza z nową siecią handlową w kategorii off-price. W przyszłym tygodniu otworzy w Polsce pierwsze pięć sklepów pod marką HalfPrice, a do końca roku sieć ma liczyć ok. 60 lokalizacji - podało CCC w komunikacie prasowym.

HalfPrice będzie oferować produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach. W ofercie będą odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.

 

4 maja uruchomione zostaną sklepy we Wrocławiu, Szczecinie, Warszawie, Tychach i Polkowicach. Do końca miesiąca będzie pięć kolejnych otwarć salonów w Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej.

 

Grupa poinformowała, że w tym roku w Polsce powstanie około 60 sklepów stacjonarnych nowej marki, a jesienią możliwe będą zakupy online.

 

"Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu" – powiedział Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy CCC.

 

Prezes CCC Marcin Czyczerski liczy, że nowy koncept szybko zbuduje i ugruntuje pozycję na rynku, a spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii.

 

Jak podano w komunikacie, grupa od dłuższego czasu optymalizuje sieć stacjonarną CCC, zmniejszając liczbę sklepów pod tym szyldem, a także ich format do 500-800 m kw. Nie rezygnuje jednak z najmu, a przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznacza na HalfPrice.

(PAP Biznes), #CCC

 

pel/ pr/

Zobacz także: CCC SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: