Przejdź do treści

udostępnij:

SFD zwiększa linie kredytowe

Sprzedaż Spółki rośnie w ostatnich kwartałach. Podniesienie zdolności finansowania bieżącego umożliwi wprowadzanie większej liczby nowych produktów z gamy odżywek i suplementów dla osób uprawiających sport oraz żywności dietetycznej, a także testowanie pilotażowej sprzedaży we współpracy z kolejnymi kontrahentami.

Nasze wskaźniki zarządzania zobowiązaniami i należnościami pozwalają nam bezpiecznie zwiększać sprzedaż. Dodatkowa płynność w ramach nowej umowy nie tylko pozwoli zwiększyć sprzedaż w obecnych kanałach, ale również umożliwi nam realizację pilotażowych kontraktów z nowymi kontrahentami oraz da nam większą przestrzeń do wprowadzania nowych produktów – skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – suplementy i odżywki dla osób uprawiających sport to nasze DNA, ale wierzymy też w żywność dietetyczną, która może dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców.

Spółka opiera swoją sprzedaż na produktach własnych oraz na produktach innych producentów. Do tradycyjnej sprzedaży suplementów diety, trzy lata temu Spółka dodała żywność dietetyczną, która pozwala klientom cieszyć się ulubionymi smakami w wersji o obniżonej wartości kalorycznej. Rozszerzenie umowy kredytowej pozwoli na zwiększanie obrotu na rynku polskim, ale także zabezpieczy potrzeby Spółki w zakresie powiększania skali sprzedaży na rynku czeskim, na którym Spółka rozpoczyna sprzedaż w przyszłym tygodniu.

O spółce SFD:

Spółka posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami, 10 stacjonarnych sklepów własnych, 64 sklepy franczyzowe oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8 000 produktów w swojej ofercie. Dostawcami Spółki jest ponad 100 wyselekcjonowanych producentów z całego świata. Spółka zaopatruje się bezpośrednio u producentów i importerów tych towarów. SFD S.A. współpracuje także z producentami odżywek, suplementów diety i akcesoriów sportowych zlecając produkcję 36 wyspecjalizowanym w danych produktach podwykonawcom. SFD S.A. posiada własne zaplecze magazynowo-handlowe. Sprzedaż produktów prowadzona jest przez portale internetowe. Jednocześnie spółka rozwija sieć sklepów własnych i sklepy franczyzowe.

Źródło: Spółka, #SFD

udostępnij: