Console Labs rozpoczyna publiczną ofertę akcji. Zapisy ruszają 6 maja | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
05 maj 2021, 15:45

Console Labs rozpoczyna publiczną ofertę akcji. Zapisy ruszają 6 maja

Console Labs S.A., spółka specjalizująca się w portowaniu gier na konsole z Grupy PlayWay, rozpoczyna publiczną ofertę akcji, w ramach której część obecnych akcjonariuszy spółki zaoferuje 165 tys. istniejących akcji. Cena sprzedaży jednej akcji została ustalona na poziomie 41 zł. Zainteresowani ich nabyciem, mogą składać zapisy od 6 do 18 maja br. Dziś udostępniono Memorandum Informacyjne. Funkcję firmy inwestycyjnej pośredniczącej w Ofercie pełni Dom Maklerski BDM. Spółka znana do tej pory m.in. z konsolowej wersji Thief Simulator czy Ultimate Fishing Simulator, obecnie pracuje nad portami do kilku gier. Console Labs S.A. jeszcze w tym roku planuje debiut na NewConnect.

- Podjęliśmy decyzję o ofercie publicznej akcji Console Labs. Zgodnie z harmonogramem przyjmowanie zapisów na akcje potrwa od 6 do 18 maja. Naszym celem jest umożliwienie ich nabycia szerokiemu gronu Inwestorów. Do sprzedaży trafi łącznie 16,5 proc. akcji spółki, w tym pakiet 10 proc. oferuje PlayWay, który po ofercie pozostanie większościowym akcjonariuszem. Ponad 99 proc. pozostałych akcji spółki zostało objęte umowami typu lock-up, co świadczy o zaufaniu naszych akcjonariuszy i wierze w dalszy dynamiczny rozwój spółki – mówi Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs S.A.

Szczegóły oferty zawiera Memorandum Informacyjne. Łączna wartość oferty wynosi 6,8 mln zł. Cena sprzedaży akcji wynosi 41 zł. Zapisy na akcje przyjmuje Dom Maklerski BDM oraz Dom Maklerski BOŚ.

- Sprzedając część akcji spółki tworzymy optymalny freefloat, ale też zostajemy w niej na lata bez dalszych planów jakiejkolwiek sprzedaży – mówi Krzysztof Kostowski, prezes zarządu PlayWay S.A.

Console Labs S.A. ma na swoim koncie kilkanaście zrealizowanych projektów w zakresie portowania gier na konsole, wśród których najważniejsze to Thief Simulator, Ultimate Fishing Simulator oraz Car Demolition Clicker

- Ufam, że nasze dotychczasowe doświadczenie i stabilna pozycja w branży gier wideo przełoży się na zwiększenie zainteresowania wśród potencjalnych Inwestorów. Dotychczasowe wyniki sprzedaży są dla nas zadowalające. Konsolowa wersja Thief Simulator, sprzedała się w nakładzie blisko 100 tys. kopii, a Ultimate Fishing Simulator w 8 tys. egz. w wersji na konsole Xbox oraz PlayStation– mówi Marcin Wesołowski – Przed nami realizacja kolejnych projektów znanych IP. Jeszcze w tym roku planujemy portowanie kilku gier na konsole, m.in. Tank Mechanic Simulator, Dieselpunk Wars, Car Demolition Clicker, Go All Out, Skinny & Franko: Fists of Violence oraz Mech Mechanic Simulator – informuje Marcin Wesołowski. W pierwszych miesiącach 2022 r. zaplanowana jest również premiera gry Succubus w wersji na Xbox oraz PlayStation. – Ze względu na nową generację konsol wzrost globalnych przychodów w tym sektorze będzie rósł z roku na rok. Cieszę się, że jesteśmy częścią tego perspektywicznego rynku. Każda z przeportowanych przez nas gier będzie dedykowana zarówno starszym, jak i nowym generacjom konsol – komentuje prezes zarządu Console Labs S.A.

W ramach działalności uzupełniającej, Console Labs S.A. produkuje gry własne, które realizowane są w ramach jej spółki zależnej Beast Games – studio zostało powołane w październiku ub. roku. Aktualnie zespół pracuje nad dwoma tytułami.

W 2020 r. Console Labs S.A. odnotowała 2,7 mln zł przychodów. Zysk netto za 2020 r. wyniósł 1,6 mln zł. Jeszcze w tym roku Console Labs S.A. planuje debiut na rynku NewConnect.

Harmonogram oferty

console labs harmonogram

O spółce Console Labs:

Console Labs S.A. to spółka specjalizująca się w portingu gier na zlecenie z komputerów PC na inne konsole, takie jak Nintendo Switch, Sony PlayStation PS4 / PS5, Microsoft Xbox One / Series X/S oraz MacO, a także w produkcji i wydawaniu gier we własnym zakresie i na własny rachunek, ze wsparciem głównego akcjonariusza, czyli PlayWay S.A. Zespół liczy 24 osoby. Console Labs S.A. jest członkiem Computer Entertainment Rating Organization, co uprawnia ją do wydawania gier bez pośredników na rynek japoński. W 2021 r. spółka zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.

Źródło: Spółka

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości