Przychody grupy BoomBit wyniosły w kwietniu 21,5 mln zł, więcej mdm o 5 proc. - szacunki
Grupa BoomBit szacuje, że jej przychody z gier wyniosły w kwietniu 21,5 mln zł, co oznacza wzrost mdm o 5 proc. - podała spółka w komunikacie. Koszty marketingu wyniosły 12,6 mln zł (+5,8 proc. mdm), a koszty prowizji platform 1,4 mln zł (+40 proc. mdm).
Przychody pomniejszone o koszty User Acquisition i prowizje platform wyniosły około 7,6 mln zł i były na tym samym poziomie, co w marcu 2021 roku. Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła w kwietniu 22,7 mln.
"W kwietniu ustanowiliśmy nowy rekord miesięcznych przychodów. W zeszłym miesiącu znacznie zwiększyliśmy przychody z gier GaaS, głównie dzięki grze +Hunt Royale+, która ma bardzo dobre wskaźniki retencji i monetyzacji. Zadowalające rezultaty osiągnęliśmy również w segmencie hyper-casual, gdzie oprócz doskonałych wyników +Shoe Race+, znaczący udział miały też nasze wcześniejsze gry, takie jak +Slingshot Stunt Driver+ czy +Bike Jump+" - poinformował w komunikacie prezes Marcin Olejarz.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z takich wyników, biorąc pod uwagę, że kwiecień jest krótszy niż marzec oraz że zaczęliśmy skalować +Hunt Royale+, który jako gra Midcore (GaaS) ma dłuższy okres zwrotu z inwestycji niż gry typu hyper-casual. Dodatkowo gdyby nie spadek kursu USD/PLN, w kwietniu odnotowalibyśmy także rekordowy poziom przychodów pomniejszonych o koszty UA i prowizje platform, które byłyby ok. 5 proc. wyższe niż w marcu" - dodał.
(PAP Biznes), #BBTsar/ asa/
