Arena.pl ze wzrostem kluczowych wskaźników biznesu w I kwartale 2021 roku | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
14 maj 2021, 11:48

Arena.pl ze wzrostem kluczowych wskaźników biznesu w I kwartale 2021 roku

Arena.pl S.A., właściciel platformy zakupowej arena.pl, prezentuje wyniki za Q1 2021. Dzięki konsekwentnej realizacji nowej strategii rozwoju spółki, udało się podnieść główne wskaźniki rozwoju serwisu. Sumaryczna wartość zawartych transakcji wzrosła o 113 proc. rdr., natomiast przychody z tytułu prowizji są o 120 proc. większe. Jeszcze w tym roku spółka zamierza przenieść notowania z NewConnect na główny parkiet Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Arena.pl prowadzi intensywne działania, których celem jest podniesienie atrakcyjności platformy względem konkurencji. Ostatnie miesiące zaowocowały kilkoma strategicznymi partnerstwami, w tym między innymi, z firmą Brutto. W jej ramach, sprzedawcy zarejestrowani na platformie arena.pl, uzyskają dostęp do usług finansowych za pośrednictwem serwisu brutto.pl. Przeprowadzona została także kampania we współpracy z bankiem PKO BP.

W pierwszym kwartale 2021 serwis sprzedażowy odnotował znaczny wzrost kluczowych parametrów biznesu.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, które udało nam się osiągnąć w pierwszym kwartale. Zdecydowanie odzwierciedlają one nakłady, jakie ponieśliśmy w związku z rozwojem. Rozbudowaliśmy nasz dział programistów, wzmocniliśmy zasoby działu obsługi klienta oraz sprzedaży. W efekcie liczba sesji wzrosła o 20 proc., dokonano też o 23 proc. więcej transakcji niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Średnia wartość koszyka w pierwszym kwartale 2021 podniosła się o aż 73 proc. Zdajemy sobie sprawę z tego, że lockdown i pandemia mają wpływ na wyniki sprzedaży, choć wierzymy, że Polacy przyzwyczaili się już do robienia zakupów w Internecie – mówi Maria Bogajewska, prezes arena.pl.

W ostatnich tygodniach Arena.pl S.A. objęła akcje Ekipa Holding i zapowiedziała rozpoczęcie rozmów dotyczących możliwej współpracy pomiędzy spółkami. Zarząd nie wyklucza nawiązania kolejnych partnerstw strategicznych w nadchodzących miesiącach.

- Nasze plany na najbliższe miesiące zakładają przede wszystkim zaprezentowanie kupującym całkowicie odświeżonej ścieżki zakupowej, w tym nowych metod płatności czy dostaw. Cały czas wdrażamy także odświeżoną strategię marketingową, ze szczególnym naciskiem na social media. Efektywne działania w tym zakresie pozwalają nam reinwestować środki i stopniowo zwiększać budżet w tym segmencie. Poza tym mocny nacisk położymy na kooperację z innymi podmiotami – dodaje Bartosz Berliński, wiceprezes ds. marketingu arena.pl.

Jeszcze w tym roku Arena.pl S.A. zapowiada przeniesienie notowań swoich akcji na parkiet główny GPW.

O Arena.pl:

Arena.pl S.A. to notowany na NewConnect właściciel Arena.pl - platformy handlowej z wyselekcjonowaną ofertą, która gwarantuje szybkie i bezpieczne zakupy, wyłącznie od sprawdzonych sprzedawców. Na rynku e-commerce serwis wyróżniają duża elastyczność oraz niskie prowizje dla sprzedających.

Źródło: Spółka, #ARE

Ostatnie wiadomości