Zysk netto Ten Square Games w I kw. wyniósł 52,7 mln zł, powyżej oczekiwań
Ten Square Games wypracowało w pierwszym kwartale 52,7 mln zł zysku netto, o 49 proc. więcej niż przed rokiem - podała spółka w raporcie kwartalnym. Średnia prognoz analityków ankietowanych przez PAP Biznes wynosiła 48,7 mln zł.
Przychody wyniosły 174,1 mln zł wobec 95 mln zł w analogicznym okresie 2020 roku. Na początku kwietnia spółka podała, że przychody bez uwzględnienia wpływu rozpoznawania przychodów w czasie w I kw. wyniosły 169,6 mln zł.
Wynik EBITDA sięgnął 56,9 mln zł, co oznacza wzrost o 49 proc. rok do roku. EBITDA była o 5,2 proc. wyższa od średniej prognoz biur maklerskich. Skorygowany wynik sięgnął 65,1 mln zł, o 69 proc. więcej niż rok wcześniej. Korekta dotyczyła głównie (11,7 mln z) niegotówkowych kosztów programu motywacyjnego.
Wydatki marketingowe Ten Square Games w pierwszym kwartale wzrosły do 40,1 mln zł z 19,1 mln zł przed rokiem. Nakłady na promocję flagowej gry "Fishing Clash" wyniosły 22,6 mln zł i były o 23 proc. wyższe. Na marketing gry "Hunting Clash" spółka wydała 17,4 mln zł, o prawie 10 mln zł więcej niż w czwartym kwartale 2020 roku.
W kwietniu płatności od graczy "Fishing Clash" wyniosły 42,7 mln zł, a wydatki marketingowe sięgnęły 8,5 mln zł.
Gra "Hunting Clash" wygenerowała 11 mln zł płatności od graczy, przy nakładach marketingowych w wysokości 6 mln zł.
(PAP Biznes), #TENkuc/ ana/
