1 czerwca jest ostatnim dniem zapisów na akcje Woodpecker.co
Woodpecker.co S.A. („Spółka”), spółka technologiczna oferująca aplikację pełniącą rolę inteligentnego asystenta sprzedaży B2B, jest na finiszu publicznej oferty akcji. Do jutra, tj. 1 czerwca, trwa proces budowy księgi popytu oraz zapisy i wpłaty w transzy małych inwestorów, które prowadzone są przez Dom Maklerski INC S.A. Woodpecker.co na przełomie II i III kwartału 2021 r. planuje debiut na rynku NewConnect.
- Do jutra włącznie trwają zapisy i są przyjmowane wpłaty na nasze akcje. Na szczegółowe podsumowanie przyjdzie czas po zakończeniu oferty, już teraz mogę jednak powiedzieć, że za nami intensywny czas roadshow w którym mieliśmy okazję spotkać się i zaprezentować Woodpecker.co przed wieloma inwestorami.– komentuje Mateusz Tarczyński, prezes zarządu Woodpecker.co.
Działająca w modelu SaaS aplikacja Woodpecker.co ułatwia pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji poprzez automatyzację czasochłonnych procesów związanych z komunikacją biznesową. Korzysta z niej ponad 3 tys. firm z 70 krajów na całym świecie, w tym prawie połowa to biznesy z USA.
Oferta publiczna sprzedaży akcji obejmuje od 733.333 do 916.667 akcji Woodpecker.co S.A. Cena Sprzedaży oferowanych akcji zostanie ustalona przez Oferujących po zakończeniu procesu budowania księgi popytu i będzie wynosić między 12,00 zł a 15,00 zł za jedną akcję. Wszystkie akcje niebędące przedmiotem trwającej oferty publicznej objęte są umowami lock-up na okres od 12 do 24 miesięcy. Wyjątkiem jest możliwa sprzedaż poza rynkiem maksymalnie 324 tys. akcji przez dwa podmioty, jeszcze przed debiutem na NewConnect.
- Warto podkreślić, że liczymy na szybki debiut na rynku NewConnect. Chcielibyśmy, aby nastąpiło to w ciągu kilku najbliższych tygodni. Proces ten uzależniony jest od szeregu czynników, niemniej liczymy, że będzie szybki, gdyż nie musimy oczekiwać na rejestrację akcji w KRS. Małą giełdę traktujemy jako pierwszy krok na rynku kapitałowym, docelowo na przełomie 2022 i 2023 r. chcielibyśmy przenieść się na Główny Rynek GPW. – dodaje Mateusz Tarczyński.
Memorandum Informacyjne oraz szczegóły oferty publicznej, w tym warunki i zasady składania zapisów na akcje są dostępne na stronie internetowej Domu Maklerskiego INC S.A. oraz Spółki. Aby zapisać się na akcje Woodpecker.co niezbędne jest zawarcie umowy o przyjmowanie i przekazywanie zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych z Domem Maklerskim INC S.A. – firmą inwestycyjną pośredniczącą w ofercie Woodpecker.co. Umowę można zawrzeć w pełni online. Rachunek papierów wartościowych, na którym zapisane zostaną akcje spółki może być prowadzony przez dowolny dom maklerski oferujący tego typu usługi.
Harmonogram Oferty Publicznej
Skrócony rachunek Zysków i Strat oraz prognozy finansowe Woodpecker.co S.A. (w tys. PLN)
Prezentowane dane za okres 2021 r. – 2023 r. są wartościami prognozowanymi i wyniki osiągane przez Woodpecker.co S.A. w przyszłych okresach mogą być od nich różne, szczególnie w przypadku zmiany założeń opisanych w Memorandum Informacyjnym, Wszelkie dane dotyczące Woodpecker.co S.A, w tym dane finansowe oraz prognozy, stanowiące podstawę do podjęcia decyzji inwestycyjnych o nabyciu akcji Woodpecker.co S.A. zaprezentowane są w Memorandum Informacyjnym dostępnym na stronie internetowej Domu Maklerskiego INC S.A.
O spółce Woodpecker.co:
Woodpecker.co to spółka technologiczna dostarczająca oprogramowanie w modelu SaaS, które pomaga zwiększyć efektywność rozwoju biznesu poprzez inteligentną automatyzację procesów komunikacji biznesowej. Oprogramowanie wykorzystuje zaawansowane algorytmy, które pomagają zarządzać komunikacją i automatycznie wysyłają spersonalizowane komunikaty, wykrywają odpowiedzi i przypominają o kontakcie.
Narzędzie Woodpecker.co znajduje swoje zastosowanie m.in. podczas aktywnej sprzedaży, pozyskiwania partnerów biznesowych, przypominaniu o sobie klientom, czy też rekrutacji pracowników. Rozwiązanie wyróżnia się łatwością implementacji, wysokim bezpieczeństwem oraz najwyższą dostarczalnością. Woodpecker.co pracuje z ponad 3 tys. klientów z 70 krajów, z których prawie połowa to firmy z USA.
Źródło: Spółka
