Emplocity zamierza wkrótce wystartować z ofertą na CrowdConnect.pl
Emplocity, spółka zajmująca się zastosowaniem rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie, zamierza zebrać środki na rozwój od inwestorów poprzez platformę CrowdConnect.pl – lidera tego typu segmentu rynku ofert publicznych w Polsce. W tym celu Spółka nawiązała współpracę z dynamicznie rozwijającym się Domem Maklerskim INC SA. Wartość emisji i warunki rudny finansowania będą dostępne w dniu startu oferty.
Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka w swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Opracowane przez Emplocity algorytmy automatyzują procesy biznesowe w firmach.
- Nasze rozwiązania plasują nas w światowej czołówce, jeśli chodzi o ich zaawansowanie oraz szerokie spektrum zastosowania w biznesie. Chcemy zdynamizować rozwój Emplocity, dlatego planujemy pozyskać kapitał by przyśpieszyć nasze strategiczne projekty. Pozytywne przyjęcie rumuńskiego UiPath na nowojorskiej giełdzie w kwietniu br. i wycena w wysokości 30 mld USD, wskazuje, iż nasz segment jest bardzo doceniany przez inwestorów. Chcemy aby Emplocity w przyszłości miało szansę iść drogą wyznaczoną przez ten rumuński startup. – mówi CEO i znaczący akcjonariusz Emplocity, Krzysztof Sobczak.
Emplocity opracowało platformę z wykorzystaniem autorskich rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML), która pozwala dostarczać rozwiązania domenowe odpowiadające na konkretne potrzeby i wyzwania klientów. Rozwiązanie łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.
Rozwiązanie opiera się na prostym i uniwersalnym interfejsie użytkownika w formie: dedykowanej aplikacji webowej (widget, landing page, SPA), dedykowanej aplikacji mobilnej (iOS, Android) Facebook Messenger, MS Teams, WhatsApp, Slack i inne (np. Telegram). Dodatkowo w ramach platformy Emplocity oferuje panele administracyjne, dashboardy raportowe, aplikację mobilną i web.
Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. EMPLOBOT - chatbot automatyzujący proces rekrutacji i komunikacji z kandydatami, INTRABOT - chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, Kadry i płace, Helpdesk IT), Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).
Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy - wszędzie tam, gdzie kluczowe jest rozumienie naturalnego języka użytkowników, rozpoznawania ich intencji, udzielanie im natychmiastowych odpowiedzi 24/7, rekomendowanie określonych elementów, a także wykonywanie zleconych przez nich akcji. Spółka obecnie jest w trakcie realizacji projektów bota prawniczego i terapeutycznego
Spółka obecnie znajduje się na końcowym etapie przekształcenia formy prawnej w spółkę akcyjną. Po zakończeniu tego procesu, rozpocznie się ostatni etap przygotowań do przeprowadzenia oferty na platformie CrowdConnect. Intencją Spółki jest by oferta odbyła się na początku III kwartału 2021 r.
O spółce Emplocity:
Emplocity powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie. Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.
Rozwiązanie Emplocity łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.
Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:
- EMPLOBOT - chatbot automatyzujący proces rekrutacji i komunikacji z kandydatami,
- INTRABOT - chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, Kadry i płace, Helpdesk IT),
- Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).
Źródło: Spółka
