Piekielny Hell Architect Prologue od Woodland Games pobrało ponad 170 tys. użytkowników Steam
W miesiąc od premiery Hell Architect Prologue w wersji na PC pobrało ponad 170 tys. graczy. Tytuł łączący elementy grozy i humoru to autorski projekt Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą Hell Architect jest włoska firma Leonardo Interactive. Pełna wersja gry zadebiutuje na komputerach stacjonarnych w trzecim kwartale br. Woodland Games pracuje jednocześnie nad Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.
- Hell Architect Prologue w wersji na PC pobrało ponad 170 tys. użytkowników Steam
- Pełna wersja gry zadebiutuje na komputerach stacjonarnych w III kw. br.
- Wydawcą tytułu będzie włoska firma Leonardo Interacitve
- Woodland Games pracuje jednocześnie nad Autopsy Simulator i Taxi Simulator
- Hell Architect to nasza pierwsza autorska produkcja. Udostępniony na początku czerwca – w 11 wersjach językowych – prolog gry został pobrany na platformie Steam ponad 170 tys. razy. Tak duże zainteresowanie ze strony graczy napawa nas optymizmem. Liczymy na to, że pełna wersja spotka się z jeszcze lepszym odbiorem, co będzie mieć przełożenie na wysokie wyniki sprzedaży – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games. – Hell Architect to rozgrywka w trybie sandbox i w cartonoowym stylu, w której nie zabraknie humoru. Myślę, że piekielna stylistyka ukazana w tak niekonwencjonalny sposób czyni grę ciekawszą i bardziej atrakcyjną dla odbiorcy. W prologu dostępny jest jeden scenariusz, w ramach którego gracze muszą wybudować posąg Belzebuba, maksymalna liczba grzeszników to 10. W pełnej wersji pojawią się nowe misje i jeszcze większa liczba grzeszników, których odbiorcy nie zobaczą w prologu – dodaje Paweł Kozakowski.
Pełna wersja gry zawiera sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje odbiorcę w około dwugodzinną rozgrywkę. Gracz będzie, m.in. zarządzać piekłem, kreować jego czeluści i wymierzać kary grzesznikom.
Inspiracją dla Hell Architect była znana seria Dungeon Keeper, Oxygen Not included oraz Fallout Shelter. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC. Woodland Games w długofalowej perspektywie planuje rozwijać fabułę tytułu oraz wydać płatne i darmowe dodatki DLC – standardowe i sezonowe.
- W Hell Architect skupiamy się na wysokiej jakości obrazie i dźwięku. Muzykę i dźwięki do gry przygotowaliśmy we współpracy z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem, który znany jest z realizacji ścieżek dźwiękowych do popularnych tytułów, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy. Mamy nadzieję, że połączenie barwnej strony wizualnej z wyjątkową oprawa muzyczną zbuduje napięcie i spotęguje emocje czerpane z rozgrywki – komentuje Paweł Kozakowski.
Za wydanie gry odpowiada włoska firma Leonardo Interacitve, w której portfolio znajdują się gry Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
Woodland Games pracuje jednocześnie nad dwiema produkcjami. Premiera Autopsy Simulator zaplanowana jest na IV kw. br., a Taxi Simulator na 2022 rok.
Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PlayStation, Xbox One, urządzenia mobilne i VR.
O spółce Woodland Games:
Woodland Games to producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay. Studio działa na rynku od 2016 roku. W ciągu dwóch najbliższych lat zamierza zaprezentować cztery autorskie symulatory na komputery stacjonarne: Hell Architect, Autopsy Simulator i Taxi Simulator. Docelowo spółka planuje portować swoje gry na konsole oraz przygotowywać preprodukcje celem sprawdzania potencjału rynkowego gier, a także realizować projekty na zlecenie.
Źródło: Spółka
