22 lipca ruszy kampania WeirdFish na NavigatorCrowd
WeirdFish S.A., 22 lipca rozpocznie publiczną emisję akcji na platformie NavigatorCrowd. Niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w tworzeniu wysokiej jakości projektów typu Sandbox (otwarty świat), chce pozyskać kwotę 2 mln zł. Środki z kampanii crowdinvestingowej spółka przeznaczy na marketing autorskiej gry – Oddyssey: Your Space, Your Way oraz rozpoczęcie prac nad nową produkcją. WeirdFish planuje dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect na przełomie III i IV kw. br.
- 22 lipca WeirdFish rozpoczyna kampanię crowdinvestingową na platformie NavigatorCrowd
- Spółka chce pozyskać w ramach emisji publicznej 2 mln zł
- Środki z kampanii studio przeznaczy na marketing swojej autorskiej produkcji Oddyssey: Your Space, Your Way oraz rozpoczęcie prac nad nową produkcją
- WeirdFish chce dołączyć do rynku NewConnect na przełomie III i IV kw. br.
– Już w najbliższy czwartek rozpoczniemy kampanię crowdinvestingową na platformie NavigatorCrowd. Na akcje oferowane w ramach kampanii mogą zapisać się wszyscy inwestorzy zainteresowani WeirdFish. W ramach emisji publicznej chcemy pozyskać 2 mln zł, które przeznaczymy na działania marketingowe naszego autorskiego tytułu Oddyssey: Your Space, Your Way oraz prace nad nową produkcją – mówi Marek Soból, prezes zarządu WeirdFish. – Emisja akcji poprzedza dołączenie WeirdFish do grona spółek notowanych na NewConnect. Debiut na rynku publicznym planujemy na przełomie III i IV kw. br. – dodaje Marek Soból.
Wycena spółki przed emisją wynosi 120 mln zł. Zapisy na akcje inwestorzy mogą składać TUTAJ.
- Bardzo cieszymy się, że studio założone przez tak uznanych i ogromnie doświadczonych twórców gier jak Marek Soból i Wiktor Szymański jest pierwszym emitentem na naszej platformie. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w kampanii mogą zapisać się na nasz newsletter na stronie www.navigatorcrowd.pl aby być na bieżąco ze startem emisji. Emisja prowadzona będzie w formie otwartej, a jej wcześniejsze zakończenie możliwe będzie w momencie uzbierania całej kwoty.– podkreśla Artur Granicki, prezes zarządu Navigator Crowd.
WeirdFish pracuje aktualnie nad swoim autorskim projektem, grą w otwartym świecie Oddyssey: Your Space, Your Way. W ramach rozgrywki gracz weźmie udział w podróży statkiem kosmicznym do galaktycznej przestrzeni. Jego zadaniem będzie zapewnienie sobie oraz współtowarzyszom bezpiecznego lotu.
- Oddyssey: Your Space, Your Way planujemy udostępnić w trybie Early Access na przełomie III i IV kw. br. Nad produkcją gry czuwa 25-osobowy zespół, w tym stali współpracownicy oraz osoby wspomagające studio. Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie prac. Produkcję, której budżet wynosi 8 mln zł, wyróżnia wyjątkowa grafika, przywołująca kosmos oraz mechanika, która nie pozwoli graczom się nudzić. W ramach kosmicznej podróży uczestnicy rozgrywki, aby przetrwać będą m.in. zdobywać pożywienie i zbierać potrzebne surowce oraz zmierzą się z licznymi awariami i niebezpieczeństwami – komentuje Marek Soból.
Wydawcą Oddyssey: Your Space, Your Way będzie 505 Games, światowej klasy publisher, który w ubiegłym roku został uznany przez portal Metacritic za najlepszego wydawcę.
Model biznesowy WeirdFish zakłada wydawanie jednej gry co 2-2,5 roku. Aktualnie w fazie koncepcyjnej spółki pozostają 2-3 nowe projekty, prace nad pierwszym z nich rozpoczną się w 2022 r.
O WeirdFish:
WeirdFish SA to działający w branży gier wideo niezależny producent gier na komputery osobiste i konsole. Spółka specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości projektów typu Sandbox. Firma powstała w 2019 roku w Warszawie z inicjatywy Marka Sobóla i Wiktora Szymańskiego, doświadczonych deweloperów, działających w branży od kilkunastu lat.
Zespół WeirdFish tworzy starannie dobrana grupa game developerów, których bogate doświadczenie przełożyło się na powstanie wielu rozpoznawalnych na całym świecie gier, m.in. Dead Island, n’aild, Mad Riders, Dead Island Riptide, Call of Juarez, Dying Light, Fim Speedway 2017.
W 2021 roku spółka chce zadebiutować na rynku NewConnect. Zespół pracuje obecnie nad pierwszym autorskim projektem, który ma być dostępny na PC we wczesnym dostępie na przełomie trzeciego i czwartego kwartału br. Docelowo gra ukaże się także na konsolach.
Źródło: Spółka