Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej spadł w VI do 8,1 proc. - GUS
Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej spadł w czerwcu w Polsce do 8,1 proc. z 9,1 proc. w maju - podał GUS.
GUS podał, że spadek udziału sprzedaży przez internet zaobserwowano w większości grup, przy czym znaczny wykazały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grupy „tekstylia, odzież, obuwie” z 21,3 proc. przed miesiącem do 18,6 proc., a także podmioty z grup „meble, rtv, agd” odpowiednio z 18,3 proc. do 16,2 proc. oraz „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych
sklepach” z 20,7 proc. do 18,8 proc.
GUS podał też, że w czerwcu w porównaniu z majem odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących o 8,2 proc. (PAP Biznes)
map/ osz/
