SFD realizuje cele emisyjne
SFD S.A. rozpoczyna realizowanie celów emisji akcji zakończonej w czerwcu br, z której pozyskała ponad 9 mln zł. Spółka podpisała właśnie list intencyjny z Panattoni Europe sp. z o.o. dotyczący możliwości zawarcia umowy, dotyczącej wybudowania na nieruchomości Spółki budynku magazynowego. Realizacja takiego obiektu wymaga przygotowania dostępnego terenu o odpowiednio dużej powierzchni, co będzie realizowane przed podjęciem decyzji o podpisaniu umowy. Decyzję w sprawie zawarcia umowy Spółka podejmie do 30 listopada 2021r.
Realizujemy cel naszej emisji czyli podjęliśmy rozmowy z Panattoni, wiodącą firmą na rynku realizacji obiektów magazynowych, które mamy nadzieję doprowadzą nas do zawarcia umowy na wykonanie pierwszego etapu naszego nowego magazynu. Budowa nowego obiektu związana jest z dynamicznym rozwojem firmy i rosnącą skalą sprzedaży. Okres pandemii w dużym stopniu trwale podniósł nasz poziom sprzedaży w kanałach e-commerce na poziom wymagający nowej inwestycji magazynowej. Poszerzamy naszą ofertę produktów, wchodzimy na nowe rynki geograficzne, otwieramy coraz więcej sklepów stacjonarnych oraz testujemy modele sprzedaży w sieciach handlowych. Czas na inwestycję w nowy magazyn – skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – w tym roku w pierwszych sześciu miesiącach nasza sprzedaż wzrosła o 26% w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego. Po wakacjach, jak zwykle, spodziewamy się powrotu klientów stęsknionych za treningami. Przewidujemy, że w całym 2021 roku osiągniemy dwucyfrowy wzrost przychodów.
Spółka zapowiadała budowę nowego magazynu w Opolu, skąd realizowane są dostawy do klientów indywidualnych oraz partnerów handlowych i sklepów własnych, a także od maja, dostawy do klientów czeskich. Spółka przewiduje, że będzie kontynuować ten model dostaw poza Polską do innych krajów, gdzie będzie możliwe jego wprowadzenie. Sprzedaż produktów SFD odbywa się także poprzez zewnętrzne kanały e-commerce czyli tzw. marektplace, która także rośnie i ma dobre perspektywy. Inwestycja w nowy magazyn będzie realizowana ze środków pozyskanych z emisji akcji zakończonej w czerwcu 2021, środków własnych oraz zewnętrznego finansowania.
O spółce SFD:
Spółka posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami, 12 stacjonarnych sklepów własnych, 67 sklepów franczyzowych oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8 000 pozycji w swojej ofercie. Dostawcami Spółki jest ponad 100 wyselekcjonowanych producentów z całego świata. Spółka zaopatruje się bezpośrednio u producentów i importerów tych towarów. SFD S.A. współpracuje także z producentami odżywek, suplementów diety i akcesoriów sportowych zlecając produkcję ok. 40 wyspecjalizowanym w danych produktach podwykonawcom. SFD S.A. posiada własne zaplecze magazynowo-handlowe. Sprzedaż produktów prowadzona jest przez portale internetowe. Jednocześnie spółka rozwija sieć sklepów własnych i sklepy franczyzowe.
Źródło: Spółka, #SFD
