Deli2 docenione w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
04 sie 2021, 09:25

Deli2 docenione w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

Deli2 otrzymał nominację w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska awards 2021 w nowej kategorii Best start in e-commerce. Wydarzenie organizowane jest przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 września. Delikatesy premium do niedawna dostępne jedynie w stolicy, od 29 lipca dostarczają produkty marek premium także na terenie Łodzi.

  • Deli2 – innowacyjna platforma sprzedażowa oferująca produkty od ponad 30 wyspecjalizowanych brandów spożywczych, została doceniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2021. Nominacja dotyczy nowej kategorii pt. Best start in e-commerce.
  • Firma konsekwentnie dywersyfikuje kierunki dostaw. 29 lipca spółka zależna Tower Investments uruchomiła swoją ofertę w Łodzi. Deli2 planuje pojawić się także w kilku nowych aglomeracjach. Tym samym do 2024 r. spółka chce dotrzeć do 10 mln klientów.
  • Wycena Deli2 wynosi ok. 8 mln zł.

- Miło mi poinformować, że głosami jury 9. edycji konkursu e-Commerce Polska awards 2021, Deli2 zostało nominowane w kategorii Best start in e-commerce, dedykowanej dla podmiotów e-commerce. Sama nominacja jest już dla nas dużym wyróżnieniem. Nasz biznes, który tworzymy zaledwie od ośmiu miesięcy, znalazł się w ścisłej czołówce konkursu, który od lat docenia największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Co ciekawe, tegoroczna edycja jest rekordowa pod względem liczby zgłoszeń, co tym bardziej jest dla nas satysfakcjonujące – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. – Wyniki konkursu będą znane 23 września. Liczymy na to, że będziemy jedym z laureatów tego wydarzenia – dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Deli2 to innowacyjny podmiot na polskim rynku spożywczym, który łączy ponad 30’ brandów, oferując ich zasoby na jednej platformie on-line. Projekt powstał w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy wcześniej korzystali ze stacjonarnych delikatesów, tj. Alma, czy Bomi, a także w następstwie potrzeb i możliwości, które powstały w trakcie trwania epidemii COVID-19. W ofercie e-sklepu znajdują się m.in. wysokiej jakości produkty lokalne z polskich manufaktur, piekarni oraz winiarni oraz szeroki wybór delikatesowych smakołyków z różnych zakątków świata. Deli2 to także jedyna platforma sprzedażowa w Polsce, w której dostępne są tradycyjne dania kuchni polskiej od słynnego restauratora Adama Gesslera.

Spółka dzięki innowacyjnemu podejściu w łączeniu dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów umożliwia osiągnięcie rentowności przy stosunkowo niskiej liczbie realizowanych zamówień. – Dzięki zastosowanym w Deli2 technologiom, tj. Magento2, czy SAP Business One, połączyliśmy nowoczesny system sklepowy z wydajnym systemem ERP oraz innowacyjnym narzędziem logistycznym. W ten sposób jesteśmy w stanie w pełni automatyzować większość procesów niezbędnych do sprawnej obsługi konsumentów. Dzięki temu jesteśmy pionierem wśród e-sklepów w Polsce. Sądzę też, że to także jeden z atutów Deli2, który wpłynął na wstępną ocenę naszego biznesu w oczach jury. – mówi Bartosz Kaziemierczuk.

Do końca 2024 r. platforma delikatesowa planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów. Jest to możliwe dzięki konskekwentnemu dążeniu do dywersyfikacji aglomeracji dostaw. Do niedawna e-sklep działał jedynie na terenie Warszawy. Od 29 lipca oferta Deli2 dostępna jest także na terenie Łodzi. W najbliższych dwóch, trzech latach spółka planuje realizować dostawy także na terenie Wrocławia, Trójmiasta, Poznania oraz Katowic. Środki na dalszy rozwój działalności platformy sprzedażowej oraz dokapitalizowanie bieżących procesów, spółka czerpie z tegorocznej emisji prywatnej, w ramach której pozyskała 1 mln zł.

- Jak wynika z raportu Digital 2021 July Global Statshot Report, Polska znajduje się na 2. miejscu na świecie pod względem zakupów online. Miło mi, że jesteśmy częścią tego niezwykle prężnie rozwijającego się rynku. Wzrost zainteresowania tematyką e-commerce, m.in. w segmencie spożywczym, daje nam wiatr w żagle do obierania kolejnych celów w rozwoju biznesu Deli2, o których więcej już niebawem – podsumowuje prezes zarządu Deli2.

Szczegóły konkursy e-Commerce Polska awards 2021 dostępne są na stronie: Home | e-Commerce awards 2020 (ecpawards.pl)

O spółce Deli2:

Delikatesy premium Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała w Q4 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości. To innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną w jeden adres on-line. Serwis deli2.pl jako jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy online deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.

Źródło: Spółka

Ostatnie wiadomości