Przejdź do treści

udostępnij:

Udany lipiec w wykonaniu Spółki Miraculum

Kolejny dobry miesiąc MIRACULUM S.A. Wzrost o 23% przychodów ze sprzedaży i dobre podstawy dalszego intensywnego rozwoju.

Spółka osiągnęła ponad 2,4 mln zł przychodów w lipcu 2021 r. w stosunku do 1,9 mln zł w lipcu 2020 roku. Na ten wynik wpływ miało odbicie w sprzedaży stacjonarnej a także mocny wzrost sprzedaży eksportowej.

Jak podkreśla Sławomir Ziemski, Członek Zarządu Miraculum S.A.: Bez wątpienia kolejny miesiąc z mocnym wzrostem napawa nas optymizmem. Od maja obserwujemy wyraźne ożywienie w kanale tradycyjnym i eksportowym - postępujący proces szczepień, ponowne otwarcie granic dają pozytywny impuls. Nadal skutecznie i ostrożnie zarządzamy naszymi inwestycjami, dzięki działaniom wspierającym nasz rozwój jesteśmy w stanie elastycznie reagować na zmiany w branży. Zwłaszcza, że rynek cały czas szuka stabilizacji.

Dużą dynamikę wzrostu w lipcu 2021 roku Spółka odnotowała w marce Miraculum, głównie za sprawą nowości w kategorii pielęgnacja twarzy – seria VIT C Asta plankton. Seria spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem rynkowym i uznaniem Klientek. Potwierdzeniem jakości produktów była decyzja jednej z największych sieci drogeryjnych na świecie NOTINO o wprowadzeniu linii kosmetyków MIRACULUM do swojej oferty.

Narastająco, w okresie styczeń-lipiec 2021 roku Spółka szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 15.474 tys. złotych, co stanowi wzrost o 19% w stosunku do okresu styczeń-lipiec 2020 roku, kiedy to wyniosły one 12.964 tys. złotych.

Miraculum to polska firma kosmetyczna z prawie 100-letnią tradycją. Kosmetyki Miraculum powstają w oparciu o własne, oryginalne receptury, bazujące na nowoczesnych składnikach pochodzenia naturalnego. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek, w tym m.in. Pani Walewska, Joko, Chopin i Tanita. Cały proces produkcyjny odbywa się z dbałością o  środowisko naturalne.

O spółce: Miraculum

Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu, stosując przy tym własne, oryginalne receptury. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.

Źródło: Spółka, #MIR

Zobacz także: Miraculum SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: