11 bit studios rozpoczęło kampanię promocyjno-marketingową gry "Frostpunk 2"
11 bit studios rozpoczęło w czwartek kampanię promocyjno-marketingową gry "Frostpunk 2". Spółka uruchomiła m.in. oficjalną stronę internetową tytułu oraz kartę gry w serwisach: Steam, GOG i Epic Store, co oznacza rozpoczęcie budowy wishlist gry. W internecie jest też dostępny trailer "Frostpunka 2" - podała spółka w komunikacie.
11 bit studios podało, że w nowej odsłonie gry "Frostpunk" gracz wcieli się ponownie w przywódcę miasta, które do przetrwania i rozwoju potrzebować będzie zasobów i nowych źródeł energii. Po erze węgla nadzieją na przeżycie dla resztek ludzkości stanie się ropa naftowa. Gracz, tak jak w pierwszej odsłonie serii, będzie stawiany przed bardzo trudnymi wyborami moralnymi, z których konsekwencjami będzie musiał się zmierzyć.
(PAP Biznes), #11Bepo/ ana/
