Po niecałych dwóch miesiącach od premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2 osiągnął sprzedaż na poziomie 36 mln zł
Po niespełna dwóch miesiącach od premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2 osiągnął sprzedaż na poziomie 36 mln zł. Tym samym najnowsza część snajperskiej serii CI Games przekroczyła próg rentowności, zwracając Spółce kwotę 30 mln zł przeznaczoną na produkcję i marketing tytułu, w tym opłaty licencyjne za silnik, oraz 4,8 mln zł z produkcji fizycznych nośników. Poprzednia część snajperskiej serii uzyskała break even point po siedmiu miesiącach od dnia premiery.
- Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży jaką notuje druga odsłona Sniper Ghost Warrior Contracts. Przychody z gry pokryły już wszystkie koszty jakie ponieśliśmy na produkcję i marketing. SGWC 2 jest najwyżej ocenianą grą w serii zarówno przez graczy jak i krytyków branżowych. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
Łączna sprzedaż gry, od 4 czerwca do 31 lipca br. szacowana jest na poziomie ponad 36 mln zł. Liczba ta uwzględnienia rezerwy na potencjalne przeceny wydania na nośnikach oraz nie uwzględnia wersji na platformę PlayStation 5. Premiera gry na najnowszą konsolę Sony odbędzie się 24 sierpnia. Obecnie Sniper Ghost Warrior Contracts 2 jest dostępny na PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series S|X i PC.
- Wydanie na platformę PS5 jest kolejnym krokiem milowym w budowaniu popularności najnowszej odsłony gry jak i całej serii. Gra będzie dostępna w wydaniu cyfrowym i fizycznym. Jestem przekonany, że najnowszy tytuł będzie miał istotny wpływ na wyniki finansowe Spółki przez kolejnych kilka lat. – dodaje Marek Tymiński.
O spółce CI Games:
CI Games to niezależny globalny deweloper i wydawca gier wideo ze studiami produkcyjnymi w Warszawie, Barcelonie, Bukareszcie i Stanach Zjednoczonych. Założona w 2002 r. spółka jest znana na świecie z serii Sniper Ghost Warrior (ponad 11 mln sprzedanych egzemplarzy) czy Lords of the Fallen (ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy). W 2018 r. CI Games powołało spółkę córkę - United Label, która skupia się na produkcji mniejszych, ale ambitnych gier jak np. Röki, Eldest Souls, czy Tails of Iron.
Źródło: Spółka, #CIG