Przejdź do treści

udostępnij:

Emplocity zdecydowało o wydłużeniu terminu przyjmowania zapisów na akcje w ofercie publicznej

Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej i wykorzystaniem botów, postanowiła wydłużyć terminy przyjmowania zapisów na akcje w ramach prowadzonej obecnie oferty publicznej akcji serii B. Zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy potrwają do 23 sierpnia, po czym 24 sierpnia rozpocznie się druga transza, która potrwa do 7 września 2021 r.

Emplocity S.A. z emisji akcji chce pozyskać do 3 mln zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży. Informacje o akcjach serii B i warunkach ich nabycia są dostępne na platformie Crowdconnect.pl i stronie internetowej Spółki. Realizacja celów emisji ma dodatkowo zdynamizować rozwój Emplocity S.A., która na przełomie roku zamierza złożyć wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

10 sierpnia br. Emplocity S.A. rozpoczęła przyjmowanie zapisów na akcje w ramach pierwszej transzy emisji akcji serii B, skierowanej do oznaczonych indywidualnie inwestorów. W związku z okresem wakacyjnym i związaną z tym trudnością w przeanalizowaniu emisji przez niektórych inwestorów, Zarząd Spółki postanowił wydłużyć okres przyjmowania zapisów.

Rozpoczęta 10 sierpnia br. pierwsza transza, kierowana do indywidualnie oznaczonych inwestorów, potrwa do 23 sierpnia br. Od 24 sierpnia do 7 września będzie trwała druga transza, skierowana do wszystkich zainteresowanych.

Dokument Ofertowy zawierający szczegółowe informacje oraz parametry związane z ofertą publiczną akcji serii B jak również Suplement nr 1 uwzględniający zmiany wspomnianych powyżej terminów, zostały opublikowane na stronie internetowej Spółki (emisja.emplocity.com) oraz na stronie platformy crowdconnect.pl (crowdconnect.pl/emplocity). Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji w ramach oferty publicznej akcji serii B jest Dom Maklerski INC S.A.

W ramach trwającej oferty publicznej akcji inwestorzy mogą objąć nie więcej niż 99.175 akcji nowej emisji serii B, które po ich rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym będą stanowiły 8,6 proc. w kapitale zakładowym Emplocity. Cena za jedną sztukę akcji serii B została ustalona na 30,25 zł. W związku z tym w ramach emisji akcji Emplocity chce pozyskać do 3 mln zł.

Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze.

Autorska platforma Emplocity z wykorzystaniem rozwiązań sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, pozwala automatyzować wybrane procesy i dostarczać rozwiązania domenowe odpowiadające na konkretne potrzeby oraz wyzwania klientów. Rozwiązanie łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem, a które konwertowane są na kod zrozumiały dla maszyny, oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. EMPLOBOT - chatbot automatyzujący proces rekrutacji. To rozwiązanie od Emplocity pozwoliło zaoszczędzić klientom nawet do 10h tygodniowo czasu pracy na pracownika. Z kolei INTRABOT automatyzuje komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, etc.). Q&A BOT to chatbot automatyzujący komunikację z klientami. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy - wszędzie tam, gdzie kluczowe jest rozumienie naturalnego języka użytkowników, rozpoznawania ich intencji, udzielanie im natychmiastowych odpowiedzi 24/7, rekomendowanie określonych elementów, a także wykonywanie zleconych przez nich akcji, w oparciu np. o dane znajdujące się w wewnętrznych systemach i bazach danych klienta.

Cele emisyjne:

Kapitał pozyskany z emisji akcji serii B w ramach oferty publicznej akcji łącznie z otrzymanymi grantami, pozwoli na budżet inwestycyjny w wysokości 15,31 mln zł do realizacji w okresie Q1 2021 – Q2 2022.

Środki finansowe, które Spółka pozyska będą przeznaczone na następujące cele (dane w mln zł):

emplocity cele emisji

 

Po zakończeniu oferty publicznej akcji serii B i rejestracji akcji nowej emisji w Krajowym Rejestrze Sądowym, Emplocity deklaruje, że rozpocznie proces wprowadzenia akcji do obrotu na NewConnect. Jeżeli Spółka spełni wszystkie formalne wymogi, to na przełomie IV kw. 2021 r. oraz I kw. 2022 r. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

O spółce Emplocity:

Emplocity S.A. powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie. Emplocity  tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.

Rozwiązanie Emplocity łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

  • EMPLOBOT - chatbot automatyzujący proces rekrutacji i komunikacji z kandydatami,
  • INTRABOT - chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, Kadry i płace, Helpdesk IT),
  • Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).

Źródło: Spółka

udostępnij: