Strata netto Agory w II kw wyniosła 9,9 mln zł
Agora miała w drugim kwartale 9,9 mln zł straty netto wobec 41,1 mln zł ujemnego wyniku przed rokiem. Przychody mediowej grupy wzrosły o 56 proc. do 201,8 mln zł.
EBITDA grupy była dodatnia i wyniosła 14,7 mln zł. Rok wcześniej Agora zanotowała 4,4 mln zł ujemnego wyniku.
W drugim kwartale segment filmowo-książkowy Agory, za wyniki którego odpowiada głównie działalności kinowa czyli sieć Helios, zmniejszył stratę EBITDA do 1,3 mln zł (z 6,7 mln zł przed rokiem) przy przychodach na poziomie 47,1 mln zł. Sprzedaż wzrosła o 169 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem, dzięki ponownemu uruchomieniu od 21 maja kin zamkniętych ze względu na pandemię. Przychody ze sprzedaży biletów wyniosły 16,5 mln zł, a sprzedaż barowa 5,3 mln zł.
Segment reklamy zewnętrznej osiągnął 8,5 mln zł EBITDA wobec ujemnego wyniku na poziomie 4,5 mln zł rok wcześniej, przy przychodach zwiększonych o 139 proc. (31,8 mln zł)
Segment prasowy miał 6,5 mln zł zysku EBITDA, o 30 proc. więcej niż przed rokiem. Przychody wzrosły o 15,6 proc. do 49,6 mln zł.
Przychody biznesu internetowego Agory zwiększyły się o 24 proc. do 54,2 mln zł. Wynik EBITDA wzrósł o 6,4 proc. do 11,6 mln zł.
Radio odnotowało 54-proc. wzrost przychodów, do 23 mln zł. Wynik EBITDA segmentu to 2,9 mln zł wobec 0,8 mln zł przed rokiem.
(PAP Biznes), #AGOkuc/
