17 sierpnia startuje II transza emisji akcji spółki Kubota | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
16 sie 2021, 16:55

17 sierpnia startuje II transza emisji akcji spółki Kubota

Kubota S.A. 10 sierpnia 2021 r. rozpoczęła emisję swoich akcji w ramach oferty publicznej. We wtorek 17 sierpnia 2021 o godzinie 10:00 ruszy II transza o charakterze otwartym. Kubota S.A. w trakcie emisji chce pozyskać 2,5 mln zł.

Zapisy na akcje w ramach II transzy będą przyjmowane w dniach od 17 do 24 sierpnia 2021 r., transza będzie miała charakter otwarty, a wartość pojedynczego zapisu to 5-25 tys. PLN. Początek przyjmowania zapisów rozpocznie się o godzinie 10:00. Dokument Ofertowy zawierający m.in. opis czynników ryzyka, opis działalności spółki, wyniki finansowe, czy cele emisyjne, wraz z prezentacją inwestorską, są dostępne na crowdconnect.pl/kubota oraz emisja.kubotastore.pl.

W ramach emisji akcji serii D spółka planuje pozyskać do 2,5 mln PLN, które przeznaczy na zwiększenie stanu zapasów produktów, rozwój zespołu o doświadczone osoby z pionów marketingu, sprzedaży i logistyki oraz rozwój kubotastore.pl o nowe funkcjonalności, optymalizację portalu pod kątem szybkości działania i UX, stworzenie angielskiej wersji językowej oraz platformy B2B.

- Oferta publiczna akcji to sposób na pozyskanie niezbędnych środków na dalszy rozwój firmy. Rok 2020 był dla nas bardzo dobry. Udało nam się potroić przychody, dwukrotnie zwiększyliśmy ilość użytkowników na stronie (do 600 tys.) oraz ilość odsłon naszej strony (do 2 mln). Pieniądze z emisji pozwolą spółce na pokonywanie kolejnych barier i jeszcze bardziej prężny rozwój – mówi Piotr Kwiatkowski, Prezes Zarządu i współzałożyciel spółki.

- Nowa Kubota to zupełnie nowy model biznesowy. Stawiamy na e-Commerce, nowoczesny marketing kierowany do przedstawicieli młodego pokolenia oraz dywersyfikację przychodów. Organicznie rozwijamy sieć sklepów stacjonarnych oraz jako jedyni w Europie świadczymy usługę personalizacji klapków. Realizowaliśmy zamówienia dla takich firm jak np. ASUS, MSI, Żubr czy Harnaś. To wszystko procentuje dynamicznymi wzrostami przychodów, w 2021 r. planujemy przychody na poziomie 9,3 mln – dodaje Joanna Kwiatkowska, CTO, szefowa e-Commerce oraz współzałożycielka marki.   

Spółka zamierza ubiegać się o wprowadzenie akcji serii A, B oraz D do obrotu na rynku NewConnect na przełomie czwartego kwartału 2021 r. i pierwszego kwartału 2022 r.

Firmą inwestycyjną oferującą akcje, jest Dom Maklerski INC S.A. z siedzibą w Poznaniu, natomiast zapisy na akcje przyjmuje bezpośrednio Kubota S.A. Zapisy na akcje przyjmowane są przez Emitenta bezpośrednio na stronie internetowej spółki pod adresem emisja.kubotastore.pl.

Źródło: Spółka

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości