Spółka SFD rozwija sieć sklepów stacjonarnych | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
16 sie 2021, 08:59

Spółka SFD rozwija sieć sklepów stacjonarnych

SFD S.A. podpisała warunkową umowę zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa, dzięki której planuje przejąć sieć 11 sklepów stacjonarnych w galeriach handlowych na Śląsku oraz Dolnym Śląsku. Warunki umowy mają być spełnione do końca listopada 2021r. Po zrealizowaniu transakcji sieć sklepów Spółki obejmie ponad 90 sklepów w Polsce. Zarząd konsekwentnie pracuje nad tym, aby rosnącej sprzedaży on-line towarzyszył rozwój sieci sklepów stacjonarnych.

- Jesteśmy typową spółką e-commerce, realizującą ponad 70% sprzedaży przez Internet, dla której sklepy stacjonarne są bardzo ważnym elementem budowania marki, jakości obsługi, a także sprzedaży klientom, którzy nie korzystają z kanałów on-line lub przed zakupami potrzebują profesjonalnej porady. Sieć sklepów, którą planujemy przejąć sprzedaje produkty z naszej branży, w tym wybraną ofertę SFD S.A. Tym bardziej cieszymy się, że dotychczasowi klienci będą mogli w pełni korzystać z naszej oferty oraz know how naszych sprzedawców. Nasze dotychczasowe sklepy funkcjonują bardzo dobrze, a więc pojawienie się SFD w nowych galeriach handlowych to również dobra wiadomość dla tych lokalizacji. – skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – Obecna sytuacja rynkowa pozwala nam na powiększanie infrastruktury sprzedażowej także w takich transakcjach. Transakcję, po spełnieniu warunków, sfinansujemy ze środków finansowych z bieżącej działalności operacyjnej.

Transakcja opiewa na kwotę ok 1,3 mln zł łącznie z przejęciem towarów w sklepach. W okresie lockdownów, kiedy działały wszystkie stacjonarne sklepy SFD, Spółka wypracowała dobrze funkcjonujący model franczyzy oraz wysokie standardy obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie lojalności klientów i dobrych wolumenów sprzedaży.

O SFD:

Spółka posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami. Obecnie, przed realizacją warunkowej sieć sklepów SFD SA obejmuje 12 stacjonarnych sklepów własnych, 67 sklepów franczyzowych oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8 000 pozycji w swojej ofercie. Dostawcami Spółki jest ponad 100 wyselekcjonowanych producentów z całego świata. Spółka zaopatruje się bezpośrednio u producentów i importerów tych towarów. SFD S.A. współpracuje także z producentami odżywek, suplementów diety i akcesoriów sportowych zlecając produkcję ok. 40 wyspecjalizowanym w danych produktach podwykonawcom. SFD S.A. posiada własne zaplecze magazynowo-handlowe. Sprzedaż produktów prowadzona jest przez portale internetowe. Jednocześnie spółka rozwija sieć sklepów własnych i sklepy franczyzowe.

Źródło: Spółka, #SFD

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości