Przejdź do treści

udostępnij:

VARSAV GAME STUDIOS zaprezentuje trzy gry na Gamescom

Z 1,7 do 2,1 mln zł wzrosły przychody VARSAV GAME STUDIOS ze sprzedaży w pierwszej połowie 2021 roku. Spółka jest w trakcie przygotowań do premiery Giants Uprising, a oprócz tej gry na nadchodzących targach zaprezentuje również The Path of Calydra oraz Everdream Valley.

Drugi kwartał był okresem przygotowań VARSAV GAME STUDIOS do premiery Giants Uprising. Jest to największy z projektów prowadzonych przez spółkę, a gra już niedługo zadebiutuje w formule Early Access na PC. Wprowadzone zmiany w rozgrywce spotkały się z pozytywnym odbiorem ze strony graczy oraz mediów, co przełożyło się na wzrost zainteresowania potencjalnych użytkowników, jak i influencerów. Filmy i materiały prezentujące rozgrywkę z dema obejrzano ponad 1 mln osób. Spółka planuje pokazać nowości z gry już w trakcie nadchodzących targów Gamescom, które odbędą się w dniach 25. - 27.08.

- Mamy bardzo różnorodny zestaw gier, które chcemy pokazać na targach. Najważniejszą produkcją VARSAV GAME STUDIOS prezentowaną na Gamescom będzie oczywiście Giants Uprising, ale startujemy także z marketingiem The Path of Calydra oraz Everdream Valley - przybliża plany spółki Łukasz Rosiński, prezes. 

Spółka w drugim kwartale odniosła niewielką stratę (40 tys. PLN) w zakresie działalności operacyjnej, co związane jest z przygotowaniami do premiery Giants Uprising w formule Early Access. Jednocześnie VARSAV GAME STUDIOS odnotował dobre wyniki sprzedażowe swojej najbardziej rozpoznawalnej produkcji - Bee Simulator. Gra, która została wydana na platformie Steam pod koniec 2020 roku, cieszy się dużą popularnością, szczególnie w czasie akcji promocyjnych na platformie Steam.

- Wyniki za Q2 2021 związane są z szeroko zakrojonymi działaniami promocyjnymi w zakresie premiery Giants Uprising. Jednocześnie jestem zadowolony z wyników finansowych spółki - zgodnie z naszymi przewidywaniami Bee Simulator nadal dobrze się sprzedaje, zwłaszcza, kiedy jej wydawca decyduje się na agresywniejszą politykę cenową. Uczestnictwo w przecenach Steam, przynosi satysfakcjonujące przychody - w samym Q2 2021 było to 177 tys. PLN. Mamy nadzieję, że podobna sprzedaż w dystrybucji cyfrowej będzie się utrzymywała w kolejnych kwartałach 2021 roku - kontynuuje prezes VARSAV GAME STUDIOS

Premiery pozostałych projektów prezentowanych w trakcie Gamescom - The Path of Calydra oraz Everdream Valley, planowane są po Giants Uprising, tak by studio mogło w pełni skupić się na marketingu poszczególnych produktów. Ponadto, jeszcze w tym roku, VARSAV GAME STUDIOS planuje zaprezentować materiały związane z kolejną dużą produkcją spółki. 

- Najbliżej końca produkcji jest The Path of Calydra, którą przygotowujemy we współpracy z brazylijskimi weteranami gamedevu. Ostatnim tytułem prezentowanym przez nas na targach będzie Everdream Valley, za którą odpowiada spółka-córka Mooneaters. Obie produkcje świetnie wpisują się w nasze motto “gry z innej perspektywy”, dzięki czemu dobrze pasują do naszego portfolio wydawniczego. Jednocześnie pracujemy nad przygotowaniem materiałów marketingowych obejmujących m.in. cinematic trailer projektu Aria, tak by móc ją zapowiedzieć jeszcze w 2021 roku - kończy prezes Łukasz Rosiński.

O spółce VARSAV Game Studios:

VARSAV Game Studios S.A. koncentruje swoją działalność na produkcji gier komputerowych, działalności wydawniczej oraz inwestycjach w spółki z branży gier. Pierwsza produkcja studia, gra Bee Simulator, została wydana w dniu 14.11.2019, jednocześnie na PC, PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch, w wersji pudełkowej i cyfrowej. Bee Simulator była pierwszą polską grą wydaną ekskluzywnie na Epic Games Store.

VARSAV Game Studios to 40-osobowe studio specjalizujące się w produkcji gier „z innej perspektywy“, czyli ukazujących graczowi unikalną perspektywę głównego bohatera, nieznaną dotychczas w innych grach. Obecnie studio tworzy Giants Uprising i kończy pre-produkcję gry pod roboczym tytułem ARIA.

Źródło: Spółka, #VAR

udostępnij: