Przejdź do treści

udostępnij:

Wonga wchodzi na rynek ubezpieczeń, oferuje pożyczki w kanale offline

Wonga, która jest częścią grupy Kruk, wchodzi na rynek ubezpieczeń, rozpoczyna sprzedaż pożyczek w kanale offline. Jesienią rozpocznie finansowanie zakupu polis wystawianych przez dużą, europejską firmę - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Wonga, która specjalizuje się w pożyczkach internetowych podała, że od kilku dni klienci firm ubezpieczeniowych, którzy kupują polisy komunikacyjne u swoich agentów (pracujących w multiagencjach) mają możliwość zapłacenia za polisy komunikacyjne w ratach oferowanych przez Wonga.

"Wchodzimy na nowy dla nas teren, czyli sprzedaż naszych pożyczek w kanale offline’owym. Dotychczas o nasze pożyczki można było wnioskować przez internet lub telefon. Zdecydowaliśmy się na ubezpieczenia komunikacyjne, ponieważ jest to dla nas bezpieczne rozwiązanie, agent zna i widzi „na żywo” klienta, ryzyko niespłacania pożyczki jest bardzo niskie" - powiedział cytowany w komunikacie prezes Wonga Tomasz Fedyna.

Wonga podała, że jesienią rozpocznie współpracę z jedynym w Polsce przedstawicielem dużej europejskiej firma ubezpieczeniowej.

"Wonga także zaproponuje klientom tej firmy raty. – To również będzie sprzedaż offline’owa, czyli „na żywo”, u agenta. Jesteśmy w trakcie finalizowania tej współpracy. Przymierzamy się także do wejścia w nowe sektory i kolejne kanały dystrybucji " - powiedział Tomasz Fedyna.

Wonga specjalizuje się w pożyczkach internetowych. Firma działa w Polsce od kwietnia 2013 roku.

(PAP Biznes), #KRU

seb/ mfm/

Zobacz także: Kruk SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: