Przejdź do treści

udostępnij:

Grupa Polsat Plus spodziewa się dwucyfrowej dynamiki wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w '21

Grupa Polsat Plus spodziewa się dwucyfrowej dynamiki wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu 2021 roku - poinformował prezes zarządu Telewizji Polsat Stanisław Janowski podczas telekonferencji z mediami.

"Drugie półrocze powinno być widocznie na plusie i wydaje się, że finalnie w tym roku wzrost będzie dwucyfrowy" - powiedział pytany o dynamikę wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2021 roku.

W marcu Janowski spodziewał się wzrostu tego rynku w bieżącym roku na poziomie 6-6,5 proc.

W pierwszym półroczu 2021 roku wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring wzrosły w Polsce o 21,3 proc. do blisko 2,1 mld zł.

Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w pierwszym półroczu 2021 wzrosły rdr o 26,6 proc. do poziomu 602 mln zł. W efekcie udział grupy w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do 29 proc.

(PAP Biznes), #CPS

epo/ osz/

Zobacz także: Cyfrowy Polsat SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: