Stars.Space - nowa spółka zależna Hub.Tech rozpoczyna strategiczną współpracę z Tik-Tokiem | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
24 sie 2021, 08:55

Stars.Space - nowa spółka zależna Hub.Tech rozpoczyna strategiczną współpracę z Tik-Tokiem

Stars.Space, technologiczna spółka zależna z Grupy Hub.Tech, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, ma umowę strategiczną z Tik-Tokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej.

Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR.

- Posiadana wiedza, kompetencje i doświadczenie oraz kontakty biznesowe związane z produkcją i sprzedażą kosmetyków sprawiły, że zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek zupełnie nowy, eksperymentalny koncept. Stars.Space specjalizować się będzie w monetyzacji influencer marketingu, ale równolegle zajmie się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem. Pierwsza linia kosmetyków już niedługo trafi do sprzedaży – komentuje Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

Tik-Tok to mobilna aplikacja internetowa umożliwia wysyłanie bardzo krótkich materiałów wideo, w założeniu treścią zbliżonych do teledysków muzycznych. Jest to obecnie najpopularniejsza platforma społecznościowa na skalę globalną. Tik-Tok był najczęściej pobieraną aplikacją na świecie w ubiegłym roku, a statystyczny użytkownik platformy spędza więcej czasu na korzystaniu z niej niż statystyczny użytkownik Youtube 1.

Umowa z platformą Tik-Tok to dla strategiczny krok dla Stars.Space, który będzie związany z promocją produktów na skalę globalną. Przyjęta strategia rozwoju przewiduje zaangażowanie dużej grupy influencerów o znaczących zasięgach na platformie.

- Influencer marketing to obecnie siła napędowa sprzedaży na rynku kosmetycznym. Jest to mechanizm, który szczególnie oddziałuje na osoby młode, a do tych właśnie skierowane są nasze produkty. Cieszymy się, że Tik-Tok uwierzył w nasz projekt i doceniamy, że największa sieć społecznościowa na świecie współpracuje również z mniejszymi firmami i jest otwarta na nieszablonowe rozwiązania. Jesteśmy przekonani, że zaangażowanie influencerów, przyniesie naszej nowej marce globalny sukces – dodaje Zegarski.

O spółce Stars.Space:

Stars.Space to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Równolegle firma zajmie się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem. Już niedługo na rynek trafi pierwsza linia kosmetyków.

Stars.Space ma umowę strategiczną z Tik-Tokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej.

1 Dane pozyskane przez App Anie – cytowane przez Nikkei Asia

Źródło: Spółka, #HUB

Ostatnie wiadomości