Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody z gry BUM Simulator do tej pory pokryły połowę kosztów - PlayWay

Przychody ze sprzedaży gry BUM Simulator od jej premiery na platformie Steam w dniu 26 sierpnia pokryły w połowie koszty - poinformował w komunikacie PlayWay. Gra wydana została na koncie wydawniczym Ragged Games, w której kapitale zakładowym PlayWay ma 70 proc. udziałów.

Łączny koszt wytworzenia, testów, lokalizacji oraz marketingu BUM na PC, liczony na dzień publikacji raportu, nie przekroczył 1 mln zł. Dotychczasowe przychody ze sprzedaży gry stanowią równowartość połowy kosztów.

 

Gra zajęła maksymalnie siódme miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller.

 

Do tej pory sprzedaż na Steam gry BUM w wersji PC wyniosła 19 tys. sztuk, ocena graczy na Steam 89 proc. oparta na 315 recenzjach, wishlista Steam Outstanding 218 tys. sztuk, liczba zakupów z Wishlist 10 tys. sztuk, a liczba refundacji BUM 2 tys. sztuk.

 

Raporty sprzedażowe spółki są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platformy Steam kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni.

 

W podziale na kraje, w ujęciu ilościowym, sprzedaż gry na platformie Steam wygląda następująco: Niemcy i Stany Zjednoczone (po 15 proc.), Federacja Rosyjska (13 proc.), Chiny (12 proc.), Argentyna, Polska i Francja (po 4 proc.), Wielka Brytania (3 proc.), Kanada, Australia (po 2 proc.) i pozostałe (26 proc.).

 

Planowane jest stworzenie portów gry na konsole, urządzenia Nintendo Switch oraz VR przez spółki z grupy kapitałowej PlayWay.

(PAP Biznes), #PLW

 

pr/

Zobacz także: PlayWay SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: