SFD, prowadzący handel suplementami i odżywkami, rozpocznie od 11 października sprzedaż swoich produktów dla klientów detalicznych na Słowacji - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Na Słowacji sprzedaż produktów spółki będzie prowadzona przez własny sklep e-commerce i przy współpracy z lokalnymi ambasadorami produktów. Podobny model biznesowy SFD wprowadził wcześniej w Czechach, gdzie rozpoczął działalność w maju 2021 roku. Obecnie SFD nie rozważa otwierania sklepów stacjonarnych w Czechach i na Słowacji. Sprzedaż na innych rynkach zagranicznych odbywa się głównie za pośrednictwem dużych zewnętrznych serwisów zakupowych.
Podobnie jak w Czechach, w ofercie dla słowackich klientów pojawią się przede wszystkim marki własne, a dostawy będą realizowane bezpośrednio z magazynu spółki w Opolu.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z wejścia do Czech, po kilku miesiącach sprzedaży przychody z tego rynku są powyżej naszych oczekiwań i rosną. Analizujemy inne rynki, gdzie moglibyśmy zastosować ten sam model i dostarczać w krótkim terminie zakupy z magazynu w Opolu" - powiedział prezes SFD Mateusz Pazdan.
SFD prowadzi sklep internetowy z suplementami i odżywkami, ma także 14 stacjonarnych sklepów własnych, 68 sklepy franczyzowe oraz jest właścicielem takich marek jak Allnutrition czy SFD Nutrition. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8000 produktów w swojej ofercie, a jej dostawcami jest ponad 100 producentów z całego świata.
(PAP Biznes), #SFDpr/