Grupa CDRL rozbudowuje polską i zagraniczną sieć sklepów stacjonarnych | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
04 paź 2021, 10:28

Grupa CDRL rozbudowuje polską i zagraniczną sieć sklepów stacjonarnych

Grupa CDRL, wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, poszerza dostępność oferty w formie stacjonarnej. W ostatnich miesiącach spółka otworzyła cztery franczyzowe salony w Polsce, a także salon monobrandowy w Kazachstanie oraz salon typu shop in shop w Armenii.

Nowe salony franczyzowe zostały otwarte w Pile, Bielsku Białej Warszawie i Łobezie. Kolejny, już szósty monobrandowy salon stacjonarny spółka otworzyła w Kazachstanie. W Armenii Grupa CDRL posiada obecnie 3 punkty sprzedaży.

- Stawiamy na omnichannel, więc niezależnie od prężnego rozwoju sklepu internetowego nie rezygnujemy z sieci stacjonarnej, którą rozwijamy przede wszystkim w kanale franczyzowym w kraju i zagranicą. Mimo dynamicznie zmieniającego się otoczenia wciąż rośniemy, stawiając na nowe lokalizacje i formaty sklepów, dostosowane do potrzeb klientów oraz realiów panujących na danym rynku. Poszerzeniu oferty produktowej towarzyszą działania w obszarze logistyki, które zapewnią sprawną obsługę rosnącej sieci salonów CDRL – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

W ostatnim czasie spółka powiększyła również infrastrukturę magazynową. W hali magazynowej dobudowano drugie piętro, które pozwoli na zwiększenie liczby miejsc kompletacji oferty o 4,5 tys. nowych stanowisk. Po przebudowie spółka posiada 36,5 tys. stanowisk. Zwiększenie powierzchni jest związane z rozbudową oferty produktowej.

O spółce CDRL:

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 500 punktach handlowych, a także w sklepie internetowym działającym w 7wersjach językowych (polski, angielski, czeski, słowacki, niemiecki, rumuński i ukraiński).

Źródło: Spółka, #CDL

Zobacz także: CDRL SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości