Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody Grupy BoomBit we wrześniu 2021 roku

We wrześniu 2021 r. Grupa BoomBit wygenerowała 21,14 mln PLN przychodów (+13% m/m). Koszty marketingu wzrosły o 24% m/m do 12,63 mln PLN, z powodu skalowania nowych gier wydanych w sierpniu i wrześniu. Koszty prowizji platform sięgnęły 1,13 mln PLN (-9% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły we wrześniu 7,38 mln PLN (+1% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ciągu ostatniego miesiąca to 22,4 mln.

“Wrzesień był jednym z najważniejszych miesięcy w historii Grupy BoomBit. Po raz piąty w tym roku przekroczyliśmy w ciągu miesiąca 20 mln zł przychodów z gier, a niedawno opublikowaliśmy historycznie rekordowe wyniki za pierwsze półrocze 2021 roku. W ostatnich dniach września ogłosiliśmy również planowaną wypłatę zaliczki na dywidendę, a przede wszystkim przekroczyliśmy symboliczny próg 1 miliarda pobrań naszych gier. Tylko kilka firm na świecie osiągnęło taki wynik. Biorąc pod uwagę obecną skalę działalności, kolejnego miliarda pobrań spodziewamy się w znacznie krótszym czasie niż pierwszego.” - dodaje Marcin Olejarz.

przychody bbt

Przychody z gier Hyper-Casual na których koncentruje się Grupa BoomBit przyniosły o 28% wyższe przychody w porównaniu do sierpnia i są najważniejszą częścią przychodów Grupy. Najpopularniejszymi grami Hyper-Casual, które miały największy udział w przychodach wygenerowanych we wrześniu, były wydane w sierpniu Construction Ramp Jumping i Kiss in Public. Jednocześnie 24% wzrost wydatków marketingowych spowodowany był intensyfikacją działań promocyjnych dotyczących głównie wyżej wymienionych gier. Inne gry, które miały istotny wpływ na wrześniowe wyniki to Slingshot Stunt Driver i Hyper Cards (od ADC Games). Na wspomniany wzrost kosztów UA wpłynęła również gra Mid-Core Hunt Royale.

“Cieszę się, że intensywnie pracujemy nad grami we wszystkich trzech liniach biznesowych: nowe gry tworzone wewnętrznie, zewnętrzne projekty wydawnicze oraz kolejne joint ventures. Construction Ramp Jumping wydane przez BoomBit to nasza kolejna udana gra w tym roku. Jedną z najpopularniejszych gier we wrześniu był Kiss in Public od BoomHits, a równie ciekawą grą jest Hyper Cards, wydane przez ADC Games, jedno z naszych Joint Ventures. Hyper Cards to kolekcjonerska, społecznościowa gra karciana. Gracze otwierają paczki, wymieniają się, polują na najrzadsze i najcenniejsze karty, aby tworzyć własne kolekcje.” - dodaje Hannibal Soares.

O Grupie BoomBit:

BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android, a także na Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Darts Club, Slingshot Stunt Driver, Hunt Royale, Make It Fly, Bike Jump, Kiss in Public oraz Construction Ramp Jumping.

Źródło: Spółka, #BBT

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: