Przejdź do treści

udostępnij:

Pepco Group powołuje Trevora Mastersa na stanowisko Dyrektora Operacyjnego

Pepco Group, właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami PEPCO, Dealz oraz Poundland poinformował o powołaniu Trevora Mastersa na stanowisko Dyrektora Operacyjnego, w celu przyspieszenia realizację planów rozwoju firmy.

Trevor Masters w dołączył do Grupy jako Dyrektor Zarządzający PEPCO w listopadzie 2019 r. Pod jego kierownictwem sieć sklepów pod marką PEPCO powiększyła się z 1 800 w 11 krajach do ponad 2 300 placówek w 15 krajach, w tym miedzy innymi we Włoszech, Serbii, Hiszpanii i w Austrii.

Trevor Masters obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego Pepco Group z dniem 1 stycznia 2022 r. Jego rolą będzie wskazanie strategicznego kierunku rozwoju i nadzorowanie marek Poundland i Dealz oraz spółki PGS zajmującej się realizacją dostaw na potrzeby sklepów Grupy. Tak jak obecnie będzie on nadal pracował w Polsce i jednocześnie kontynuował swoje dotychczasowe obowiązki dyrektora generalnego marki PEPCO.

Zmiany organizacyjne i prostszy model operacyjny umożliwią Grupie przyspieszenie planów rozwoju i poprawią efektywność PEPCO, Poundland, Delaz oraz PSG.

Zanim Trevor Masters dołączył do Grupy Pepco przez ponad 30 lat zdobywał doświadczenie w Tesco, gdzie zajmował stanowisko dyrektora generalnego Tesco International, nadzorując działalność w 10 krajach. Był także prezesem Tesco w Europie Środkowej i Turcji.

Pepco Group informuje również, że Sean Cardinaal, dotychczasowy dyrektor zarządzający Poundland, Dealz oraz PGS, zdecydował się opuścić firmę.

Andy Bond, Dyrektor Generalny (CEO) Pepco Group, komentując ostatnie zmiany, powiedział: “Widząc jak wiele przed nami jest strategicznie ważnych możliwości, jestem przekonany, że zmiany organizacyjne, o których dziś informujemy, zapewniają silne przywództwo na kolejny etap naszego rozwoju”.

“Trevor, odkąd dołączył do Grupy Pepco, wykonał fantastyczną pracę. Nie tylko nadzorował dynamiczny rozwój sieci PEPCO, w tym także na nowych rynkach Europy Zachodniej, ale również znacząco przyłożył się do budowy solidnej marki, która z pandemii wyszła mocniejsza.”

“W imieniu całego zespołu Pepco Group chcę podziękować Sean’owi za jego ogromny wkład w rozwój Grupy. Życzymy mu wszystkiego dobrego na przyszłość.”

„Nie mogę się doczekać współpracy z zespołami, w mojej nowej roli, przy dalszym rozwoju działalności naszych marek. Ambicją Grupy jest stać się czołową europejska siecią dyskontowych sklepów wielobranżowych”, powiedział Trevor Masters

Grupa Pepco, w tym marki PEPCO, Poundland i Dealz, posiada obecnie ponad 3 400 sklepów w 17 krajach.
Grupa opublikuje wstępne dane operacyjne za czwarty kwartał i cały rok finansowy 14 października.

O Grupie Pepco:

Grupa Pepco istnieje od 2015 r. a w jej skład wchodzą dwie silne, niezależne dyskontowe sieci detaliczne – PEPCO i Poundland – ta druga prowadzi działalność na arenie międzynarodowej pod marką Dealz. Sieci te zaopatrywane są przez globalną firmę PGS, również należącą do Grupy Pepco. PEPCO i Poundland działają na rynkach wielu najsilniejszych gospodarek europejskich. Grupa Pepco posiada obecnie ponad 3 400 sklepów w 17 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Republice Irlandii, Hiszpanii oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zatrudniając około 35 000 pracowników.

Źródło: Spółka, #PCO

Zobacz także: Pepco Group N.V. - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: