Przejdź do treści

udostępnij:

Starward Industries pokazał pierwszy film z gry The Invincible

Krakowskie studio rozpoczęło kolejny etap promocji gry, która jest adaptacją powieści Stanisława Lema. Spółka w swoim pierwszym zwiastunie pokazała jakie napięcie emocjonalne będzie towarzyszyło narracji oraz zaprezentowała zarys relacji między głównymi postaciami w grze The Invincible

Na ten moment gracze, inwestorzy i fani powieści polskiego pisarza czekali od dawna. Zapowiadały go działania komunikacyjne prowadzone przez ostatni miesiąc na stronie internetowej InvincibleTheGame.com. Poza celebracją urodzin Stanisława Lema i kosmicznych osiągnięć ludzkości trwało na niej tajemnicze odliczanie do enigmatycznej transmisji. Gracze wchodząc na stronę mogli systematycznie odsłaniać kolejne punkty w międzygwiezdnej podróży statkiem z Ziemi do planety Regis III, na której rozgrywa się akcja gry “The Invincible”.

“Gdy pierwszy raz pokazywaliśmy naszą grę światu, ujawniliśmy jeden z kilku filarów naszej gry - pokazaliśmy nasze autorskie podejście do retro-futurystycznego, kosmicznego stylu graficznego, które uznaliśmy za odpowiednie dla historii, którą opowiadamy. Odbiór był jednoznacznie pozytywny i szeroki. Teraz jesteśmy po drugim, bardzo ważnym kroku w ujawnianiu informacji na temat naszej gry - pokazaliśmy jedną z bardzo istotnych scen fabularnych w grze, nietypowe spotkanie bohaterów. W tej krótkiej scenie mamy możliwość posłuchania dialogów postaci, poczucia ich relacji, dynamiki, mamy możliwość zobaczyć filmowe podejście do ruchu i kadrów obecne w całym przebiegu gry a także pokazaliśmy sam świat w ruchu” - komentuje Marek Markuszewski, prezes Starward Industries.”

Poza premierą zwiastuna nastąpiła też zmiana wyglądu strony InvincibleTheGame.com. Poza informacjami o samej grze, przeczytać możemy na niej także fragment narracji, utrzymanej w komiksowej estetyce, której akcja dzieje się już na planecie Regis III.

“Publikacja teasera nie trailera na tym etapie była celowym zabiegiem marketingowym. Od samego początku założyliśmy, że nasze działania promujące The Invincible będą takie jak i sama gra - intrygujące, wyróżniające się, stopniujące napięcie i przede wszystkim wciągające graczy, influencerów, media w grę… ze światem naszej gry “The Invincible”. Dzisiejszy reveal był dla nas ważnym krokiem, którym weszliśmy w nowy odważny rozdział działań, ale też znakomitą okazją by poznać lepiej naszych fanów, których systematycznie przybywa i którzy udzielają się na naszych mediach społecznościowych komentując materiały z gry”- wyjaśnia Maciej Dobrowolski, szef marketingu Starward Industries.

The Invincible to retro-futurystyczna gra przygodowa z elementami thrillera utrzymana w estetyce atompunka, której akcja dzieje się na odległej, pozornie wymarłej planecie. Na gracza poza tajemnicą, skrywaną na Regis III, czekają też trudne decyzje, zwroty akcji i emocjonalne napięcia. Twórcy określają swoją grę jako opowieść o ludzkości przez pryzmat człowieka postawionego twarzą w twarz z dzikością i obcością kosmosu. Spółka pracuje nad tym tytułem od 2018 roku, a wydanie gry na PC i konsole nowej generacji planuje w 2022 roku.

O spółce Starward Industries:

Starward Industries to notowana na NewConnect spółka akcyjna specjalizująca się w produkcji gier komputerowych i konsolowych z segmentu Premium Indie. Krakowskie studio pod wodzą Marka Markuszewskiego, wcześniej starszego producenta w CD Projekt Red, liczy 28 osób legitymujących się z dużym doświadczeniem zdobywanym w wiodących polskich firmach. Akcjonariuszami spółki, oprócz kluczowych pracowników, są polscy inwestorzy indywidualni z sektora gamingu oraz dwie międzynarodowe instytucje, w tym Acion Partners należący do amerykańskiego funduszu KKR.

Źródło: Spółka, #STA

udostępnij: