Przejdź do treści

udostępnij:

Spółka Onlybio.life z Grupy Hub.Tech opublikowała szacunkowe wyniki za III kwartał 2021 r.

Grupa Hub.Tech, rozwijająca ekologiczne i biotechnologiczne rozwiązania, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za III kwartały 2021r. oraz wybrane dane za październik 2021 r. Łączne wyniki spółek zależnych wskazują, że na poziomie Grupy po trzech kwartałach przychody ze sprzedaży osiągnęły wartość prawie 114,5 mln zł, a zysk netto przekroczył 18,6 mln zł. Rekord przychodów ze sprzedaży w jednym miesiącu ustanowiła Onlybio.life S.A. Wartość sprzedaży kosmetyków w tej spółce wyniosła nieco ponad 10 mln zł.

W październiku Onlybio.life ruszyła z nową kampanią marketingową swoich kosmetyków. Jej twarzą została wokalistka Cleo, gwiazda polskiej sceny muzycznej oraz social mediów. Współpraca obejmuje także intensywną komunikację w mediach społecznościowych, w szczególności na TikToku.

Kampania przyniosła zamierzone efekty. Potwierdza to fakt, że w październiku Spółka odnotowała największe miesięczne przychody w historii swojej działalności, które wyniosły ponad 10 mln zł.

– Bardzo się cieszymy z wyników Spółki Onlybio.life. Wyniki, które osiągnęła były największymi miesięcznymi przychodami w jej historii. Niezwykle pozytywny odzew klientów marki jest świetnym przykładem na duży wkład w ten sukces prowadzonej przez nas kampanii marketingowej, której twarzą jest Cleo. Warta podkreślenia jest również nasza współpraca z TikTokiem. Jesteśmy przedstawiani, obok CCC, jako spółka która najlepiej wykorzystuje tą platformę do rozwijania swojego biznesu – komentuje Marcin Pawlikowski, wiceprezes Grupy Hub.Tech.

Łączne przychody ze sprzedaży spółek zależnych po trzech kwartałach wyniosły prawie 114,5 mln zł, w czym największy wkład miała Onlylife.bio. Wygenerowała ona bowiem 55,31 mln zł. Największy zysk netto odnotował Inventionbio – 10,46 mln zł.

- W tym roku Onlybio.life zdobyła pozycję lidera na krajowym rynku ekologicznych kosmetyków. Jest to bardzo duże osiągnięcie, które zawdzięczamy realizacji naszej strategii rozwoju. Nasze produkty są docenianie przez konsumentów, którzy coraz częściej przywiązują uwagę do ochrony środowiska, ponieważ faktycznie niosą za sobą ekologiczną wartość. Umacniamy pozycję lidera w kanale online oraz dynamicznie rozwijamy się w kanale offline, co potwierdza m.in. nasza współpraca z wiodącymi sieciami drogerii w kraju – dodaje Marcin Pawlikowski, Wiceprezes Grupy Hub.Tech.

O spółce HUB.TECH:

HUB.TECH S.A. (dawniej Boruta-Zachem S.A.) prowadzi działalność, która skupiona jest na trzech głównych obszarach:

  • produkcji ekologicznych środków powierzchniowo czynnych – biosurfaktantów, ekologicznych kosmetyków oraz produktów chemii gospodarczej opartych na biosurfaktantach i środkach naturalnych,
  • badaniach i rozwoju innowacyjnych rozwiązań biotechnologicznych,
  • produkcji barwników i pigmentów.

Grupa jest pierwszym w Polsce producentem środków chemii gospodarczej i produktów kosmetycznych na bazie biosurfaktantów. Działalność jest realizowana dzięki własnym laboratoriom oraz z wykorzystaniem nowoczesnych linii produkcyjnych. Produkty wytwarzane w ww. technologii sprzedawane są pod dwiema markami: OnlyBio – oferująca produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji ciała dorosłych oraz dzieci od pierwszego dnia życia oraz OnlyEco – oferująca ekologiczne środki czystości.

Jednocześnie firma jest uznanym producentem barwników, pigmentów, rozjaśniaczy optycznych oraz innych środków chemicznych.

Od 2014 r. HUB.TECH S.A. jest spółką notowaną na rynku NewConnect.


 

Źródło: Spółka, #HUB

udostępnij: