Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody Grupy BoomBit w październiku 2021

W październiku 2021 r. Grupa BoomBit miała 21,69 mln PLN przychodów z gier (+3% m/m) i 12,55 mln PLN (-1% m/m) kosztów User Acquisition. Koszty prowizji platform wzrosły do 1,33 mln PLN (+18% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w październiku 7,81 mln PLN (+6% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ciągu ostatniego miesiąca to 19 mln.

“W październiku ponownie przekroczyliśmy 20 mln zł przychodów. To już szósty taki miesiąc w tym roku i jednocześnie drugi najlepszy pod względem przychodów w naszej historii. Trend pokazuje, że sprawdza się nasza strategia oparta na 3 filarach: grach tworzonych wewnętrznie, spółkach joint venture oraz zewnętrznych projektach wydawniczych, a także rozbudowanym portfolio gier hyper-casual. Gry, które wydaliśmy w ostatnich miesiącach, zgodnie z planem mają dobre wyniki. Wciąż pracujemy nad nowymi tytułami, które moglibyśmy zaprezentować w najbliższych tygodniach.” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit. - “Konsekwentnie rozwijamy naszą działalność. BoomHits i nasze spółki Joint Venture są ważną częścią Grupy i osiągają coraz lepsze wyniki. Przykładem mogą być gry stworzone przez ADC Games i wspierane przez BoomHits, które od momentu powstania tego JV zostały pobrane już 13 milionów razy.” - dodaje Marcin Olejarz.

bbt

Przychody z gier Hyper-Casual były w październiku niższe o 3% w porównaniu z poprzednim miesiącem. Ten gatunek odpowiada za ⅔ wszystkich przychodów Grupy BoomBit. Nowe gry Hyper-Casual, które ukazały się w ostatnim miesiącu to Jump into the Plane przygotowane przez zespół BoomBit oraz High School First Day i Hyper Touchdown 3D wydane przez BoomHits. Najpopularniejszymi grami w październiku były Hunt Royale, Darts Club i Construction Ramp Jumping. Slingshot Stunt Driver i Hyper Cards (stworzona przez spółkę JV - ADC Games) podobnie jak we wrześniu także znacząco przyczyniły się do osiągniętych wyników.

O spółce BoomBit:

BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android, a także na Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Darts Club, Slingshot Stunt Driver, Hunt Royale, Make It Fly, Bike Jump, Kiss in Public oraz Construction Ramp Jumping.

Źródło: Spółka, #BBT

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: