Deli2 otwiera w Warszawie stacjonarne delikatesy
Deli2 – lider wśród polskich e-sklepów delikatesowych, 27 października otworzył w Warszawie swój pierwszy sklep stacjonarny. Klienci, którzy odwiedzą delikatesy Deli2 przy ul. Wilczej 3, mogą zaopatrzyć się w najpopularniejsze produkty dostępne dotychczas wyłącznie za pośrednictwem platformy. Dodatkowo w środku lokalu wydzielona została przestrzeń z przeznaczeniem na bistro, w którym serwowane są dania przy wykorzystaniu najwyższej jakości składników.
- Warszawa była pierwszym miejscem naszych działań, dlatego ideą powstania stacjonarnych delikatesów, było pokazanie mieszkańcom stolicy, przynajmniej części bogatego asortymentu e-sklepu. Starannie wyselekcjonowane produkty zarówno z Polski, jak i zagranicy są gwarancją najwyższej jakości, której próżno szukać w marketach czy dyskontach – zaznacza Bartosz Kaźmierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. - Wydzieliliśmy także dodatkową przestrzeń ze stolikami dla osób, które chciałyby zjeść coś na miejscu. Klienci bistro, zamawiając świeżo przyrządzone kanapki czy smaczne słodkości, otrzymają również wszelkie informacje dotyczące pochodzenia produktów. Dodatkowo wszystkie składniki, z których przygotowywane są dania, można nabyć w naszym sklepie stacjonarnym lub zamówić za pośrednictwem platformy deli2.pl – mówi Bartosz Kazimierczuk.
Stacjonarne delikatesy Deli2 znajdują się w centralnej lokalizacji Warszawy, przy ulicy Wilczej 3. Powierzchnia sklepu liczy ok. 100 m2, a na miejscu można znaleźć kilkaset produktów, dostępnych także na platformie deli2.pl. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. Klienci mają do wyboru bogatą ofertę serów kozich, owczych, najwyższej jakości produktów kuchni, francuskiej, greckiej i włoskiej, a także tradycyjnych wędlin bez peklosoli i jaj Braci Grotek. Dodatkowo na miejscu dostępne są dania restauracyjne m.in. Kuchni Gessler czy L'ARC Varsovie. Codziennie można nabyć świeże pieczywo oraz słodkie przekąski. Delikatesy otwarte są od poniedziałku do soboty w godz. 8-20.
Od początku października Deli2 wprowadziło na swojej platformie dostawę wysyłkową na terenie całej Polski. Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. Zasady złożenia zamówienia pozostają niezmienne, jednak zwiększeniu ulegnie czas dostawy o jedną dobę. To niezbędny dla firmy kurierskiej czas na dostarczenie paczki w dowolne miejsce w kraju. Mając w perspektywie rozszerzenie działalności o kolejne aglomeracje Deli2 planuje końca 2024 r. dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.
Deli2 to innowacyjny podmiot na polskim rynku spożywczym, który oferuje produkty najlepszych delikatesów, manufaktur, piekarni, winiarni i sklepów z żywnością ekologiczną. Platforma zrzesza ponad 30 brandów. Projekt powstał w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy wcześniej korzystali ze stacjonarnych delikatesów, takich jak Alma, czy Bomi, a także w następstwie potrzeb i możliwości, które powstały w trakcie trwania epidemii COVID-19. Przyjęty model biznesowy spółki łączy dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii. Innowacyjne podejście otwiera perspektywę rentowności przy osiągnięciu stosunkowo niskiej liczby realizowanych zamówień. Deli2 jest jednocześnie spółką zależną dewelopera Tower Investments S.A.
O spółce Deli2:
Delikatesy premium Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała w Q4 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości. To innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną w jeden adres on-line. Serwis deli2.pl jako jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy online deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.
Źródło: Spółka