Games Box podwyższył kapitał zakładowy, pozyskując od inwestorów blisko 0,7 mln zł
Games Box S.A., producent i wydawca gier wideo na PC i konsole, należący do Grupy Ultimate Games, w ramach przeprowadzonej w październiku prywatnej emisji akcji serii B, pozyskał od inwestorów blisko 0,7 mln zł. Zebrane środki studio przeznaczy na realizację bieżących i nowych projektów oraz rozwój spółki. Studio planuje dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na rynku NewConnect w 2022 r.
Games Box, producent i wydawca gier wideo na PC i konsole należący do Grupy Ultimate Games, w ramach przeprowadzonej w październiku prywatnej emisji akcji serii B, pozyskała od inwestorów blisko 0,7 mln zł. Na początku listopada Sąd Rejestrowy zarejestrował w Rejestrze Przedsiębiorców KRS podwyższenie kapitału zakładowego Spółki w drodze emisji akcji serii B. Kolejnym krokiem formalnym, który musi wykonać spółka jest złożenie wniosku o rejestrację akcji w KDPW. Zarejestrowanie przez KDPW akcji umożliwi Games Box Spółce podjęcie kolejnych działań, m.in. złożenie wniosku wraz z dokumentem informacyjnym do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. o wprowadzenie akcji do obrotu w ASO NewConnect.
Równocześnie trwają prace nad sporządzeniem dokumentu informacyjnego. Spółka podtrzymuje plany giełdowe i w 2022 roku zamierza dołączyć do firm notowanych na rynku NewConnect.
– W wyniku emisji akcji zakończonej sukcesem pozyskaliśmy od inwestorów 0,7 mln zł, które planujemy przeznaczyć na realizację bieżących i nowych projektów oraz rozwój spółki. Teraz, po zarejestrowaniu podwyższenia kapitału w KRS, naszym kolejnym krokiem będzie złożenie wniosku o rejestrację akcji w KDPW. Równocześnie pracujemy już nad przygotowaniem dokumentu informacyjnego, ponieważ chcielibyśmy, żeby jego złożenie odbyło się w jeszcze w tym roku. Do tej pory cały proces przebiega bardzo sprawnie i zgodnie z harmonogramem, dlatego rok 2022 jest jak najbardziej realny pod kątem debiutu Games Box na New Connect – mówi Tomasz Supeł, Prezes Games Box S.A.
Równocześnie trwają prace nad sporządzeniem dokumentu informacyjnego. Spółka podtrzymuje plany giełdowe i w 2022 roku zamierza dołączyć do firm notowanych na rynku NewConnect.
Model biznesowy Games Box zakłada produkcję różnorodnych gier o niskich budżetach oraz przy utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Spółka koncentruje się na preprodukcji gier, których pełne wersje będą powstawać w oparciu o zainteresowanie graczy. Równocześnie Games Box dywersyfikuje źródło przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy. W tym obszarze Spółkę wspiera jej większościowy udziałowiec – Ultimate Games SA.
– Zależy nam na zbudowaniu silnego portfolio tytułów własnych, które nie zostały jeszcze zagospodarowane w Grupie Ultimate Games, czy też szerzej w Grupie Playway, nadal korzystając ze wsparcia jakie daje nam Grupa. W swoim pipeline mamy zaplanowane i zarezerwowane kolejne tematy preprodukcyjne gier, które będziemy systematycznie publikować i w zależności od ich odbioru i oceny graczy, będziemy decydować o produkcji pełnych wersji tych gier – dodaje Tomasz Supeł.
Obecnie w portfolio Spółki znajdują się dwie gry w pełnej produkcji na komputery PC - taktyczny symulator o tytule Riot Control Simulator oraz gra akcji - Repo Man. Już teraz karty obu tytułów są aktywne i dostępne na STEAM, gdzie w pierwszej kolejności odbędzie się ich dystrybucja. Premiera obu tytułów planowana jest w 2022 r.
W październiku na STEAM zaprezentowany został trailer najnowszej gry - Stinky Company Simulator, pokazującej karierę od pracownika po właściciela firmy sprzątającej zajmującej się śmieciami i ściekami. Premiera pełnej wersji Stinky Company Simulator planowana jest na przełomie 2022/2023 r. Wydawcą gry jest Games Box S.A. z Grupy Kapitałowej Ultimate Games. Rolę developera pełni Glob Games Studio. Ponadto Studio ma podpisaną umowę na pre-produkcję gry o roboczym tytule Spy Simulator.
O spółce Games Box:
Games Box to producent i wydawca gier wideo na komputery stacjonarne i konsole, wywodzący się z grupy kapitałowej Ultimate Games SA. Spółka koncentruje się na preprodukcji gier, których pełne wersje powstają w oparciu o zainteresowanie graczy.
W 2022 roku Games Box chce zadebiutować na rynku NewConnect.
Źródło: Spółka
